Twenot meeting?

Arne Ρоirοt

Lid van de TWENOT
Interesses
Nederlandse pantservoertuigen, van oud tot jong
Schalen
  1. 1:35
Nu het leven -na Corona- weer zijn gangetje gaat, wordt het toch tijd om weer een meeting te organiseren.
Met verlangen zie ik uit naar de modellen die ik heb zien ontstaan in de laatste maanden.
en een partijtje 'lullepot' met gelijkgestemden.

Maar kan ik slecht zoeken (zoals mijn vrouw zegt) of is er echt nog niets gepland?
Misschien hoeft het niet zo groots, geen buitenlandse demo-bouwers of ultra-vette-handel, als het maar snel is.
Zou ik willen zeggen

82a21199-a17a-49a9-a94c-4ec20ad6e2ea_thumb840.jpg
kennen we dit gevoel nog?
 
Yep, ken het gevoel zeker nog, daarom is na een paar stille jaren de zin alleen maar groter.
Het lijkt me in kleinschalige vorm niet erg ingewikkeld om te organiseren ?
Wedstrijd is niet nodig, wel tafels voor modellen. Bak koffie of thee is prima, zelf een broodje mee nemen.
Handel maakt het wat smakelijker, maar hoeft voor mij niet direct als het puur gaat om als Twenotters weer eens samen te kunnen komen en
te kletsen en elkaars modellen te bekijken.
Alleen al het plezier dat we hadden tijdens de bouwavond twee weken geleden met een man of tien... super ! :D
 
Zou geweldig zijn om menigeen eens te ontmoeten! En zoals jullie zeggen, tafels en een (goede) bak leut.
Met alleen Twenotters hoeft het toch niet zo groot opgezet te worden.
Een soort jaarvergadering bijvoorbeeld🤔?
 
Als het snel moet zijn zou men kunnen denken aan Fort Everdingen aanstaande zaterdag 4 september. Leuke locatie, goede catering aanwezig en puur toevallig ;) is Tasmodelshop dan aanwezig. Tafels voor modellen is een punt maar een potje "lullepot" is prima mogelijk .......
Zie ook Winkel

P.S.: en er is een brouwerij waar ook bier verkocht wordt ! Speciaalbierbrouwerij Duits & Lauret
 
Terug
Bovenaan