Mededeling Twenot meeting 2019

Richard Cramer

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Beste mensen,

Het heeft even geduurd, maar dan ook hier op het forum meer info over de landelijke Twenot bijeenkomst. Dit keer dus op

zondag 26 mei 2019 bij het Nederlands Transport Museum in Nieuw Vennep

Lucas Bolsstraat 7
Nieuw-Vennep
0252 278 378

Aanvang zal zijn om 10.00, sluiting 16.30 uur.

oUioP9.jpg


De eerste handelaren die hebben toegezegd om aanwezig te zijn, zijn:

Breveco
Dax Magic
Dutch Modelshop
Military Modelling
Modelbouw Company
Roby Modelbouw
TM Models
Toys & More

Wanneer er veranderingen zijn dan zullen deze hier worden aangegeven.

De wedstrijd:

We organiseren ook dit jaar weer een wedstrijd waarbij er modellen kunnen worden ingeschreven in de volgende klassen:

-Militaire voertuigen, recht uit de doos
-Militaire voertuigen, gedetailleerd
-Diorama’s
-Figuren.

Alle klassen zijn onderverdeeld in de categorieën “Beginners” en “Gevorderden”

Het inschrijven van de modellen is €1,50 per model met een maximum van vijf modellen. Maar…. via de voorinschrijvng is het €1,00 per model! Een kleine extra reden dus om uw model(len) op voorhand in te schrijven. Dit kan door een berichtje te sturen naar:

inschrijvingtwenot@outlook.com

In dit bericht graag:
- Uw naam
- De naam van uw model
- De klasse en de categorie waarin u wil deelnemen (bijv. “figuren, beginners” of “diorama’s gevorderden”)

Wij zullen u dan z.s.m een bevestiging sturen.

Naast de medailles en de bekers voor de “Best of show” en de “Publieksprijs” is de handel benaderd om extra prijzen beschikbaar te stellen. Hier zijn ze de afgelopen jaren zeer gul in geweest, dus we hopen u ook dit jaar weer met een aantal mooie extra’s te mogen plezieren.

Tevens zal er ruimte beschikbaar worden gesteld waar modelbouwers hun werk dat niet in één van bovenstaande klassen valt kunnen showen.

Tot zover…. Wanneer er nieuwe/aanvullende info is wordt dit bericht aangepast.

Komt allen dus naar Nieuw Vennep voor een dagje uit in een mooi museum, met vrienden en kennissen om weer eens te zien, met handelaars die de nieuwste kits die er op de markt zijn mee kunnen nemen en een wedstrijd waarin we weer veel fraai huisvlijt mogen verwachten!

Groeten, Richard.
 
Overloon gaat komend jaar grootschalig verbouwen en ze hebben afgelopen jaar te kennen gegeven dat er geen plaats was voor externe activiteiten zoals onze beurs. Zodoende.

Gr Bas
 
R. Goorts zei:
Dat is een duidelijk antwoord. Waarom worden topics vroegtijdig geschoond?

:huh::

Sorry Rico? Voor zover ik weet ben ik momenteel de enige met volledige rechten aangaande het forum... en ik heb bij mijn weten niets voortijdig geschoond. Wellicht kan jij jezelf nader verklaren?

Groeten Richard.
 
Ik had deze vraag al eerder gelezen, wellicht in een ander deel van het Forum, en was benieuwd naar het antwoord.
Daarbij dacht ik dat de foto uit dit topic erboven stond, maar ik miste ineens een, of meerdere, reply/replies.

Vandaar.

Rico
 
Terug
Bovenaan