TWENOT bij Modelbouwshow Zeelandhallen 2026

Als het goed is krijgt de persoon die ons heeft ingeschreven een plattegrond en deelnemers lijst. Omdat de IPMS, waarvan ik tevens lid ben deze keer niet aanwezig zal zijn wil ik mij hierbij graag aanmelden als eventuele reserve bemanningslid van onze stand.
Graag wil ik jullie er nog even op wijzen dat onze Twenot stand helaas in de koude hal staat. De kachels gaan pas kort voor de opening aan en het duurt in deze hal meer dan een halve dag voor het behaaglijk wordt daar...
Desondanks hoop ik weer op een leuke, leerzame en gezellige show!

Het was me inderdaad opgevallen dat IPMS er niet is. Ik vrees dat TWENOT volgend jaar zijn “rustjaar” krijgt. Ik noteer je op de reservelijst voor het geval iemand uitvalt.
De koude hal kan ook voordelen hebben. Ik stond er dit jaar op de Contactabeurs en ook in de Westerscheldehal. In de andere zaal was het echt heel warm en niet aangenaam meer terwijl het in onze hal een goede aangename temperatuur was. Zal dus ook sterk afhangen wat de buitentemperatuur die dagen gaat doen. Vorig jaar stonden we ook op bijna dezelfde plek.

Laatst bewerkt door een moderator:
Neem gerust een eigen “rug vriendelijke” stoel mee Bert zodat je een beetje vol kan houden!
Misschien zijn matjes voor onder de voeten ook niet verkeerd tegen optrekkende kou.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je reactie Walter. Laten we hopen dat het in februari niet al te koud is, we hebben nu genoeg winter gehad toch? Ik ben trouwens in al die jaren meerdere keren vooral het laatste gedeelte bij de hallen glibberend en glijdend bij de hallen aangekomen... Strooien doen ze daar niet aan

Afgelopen jaar vond ik het goed te doen qua temperatuur, in het begin was het redelijk fris natuurlijk maar toen de deuren eenmaal dicht waren en er bezoekers begonnen te komen was het al gauw niet koud meer. Hopelijk is het deze keer niet anders 🙂

Terug
Bovenaan