Trumpeter Fennek 1/35

Rob Landsbergen

Lid van de TWENOT
Zoals in het draadje over het nieuwe zolderisolatiemateriaal aangekondigd zal ik hier de bouw van de nieuwe Fennek van Trumpeter gaan bijhouden.

Ik ga hem recht uit de doos bouwen. Detailleren, conversies e.d. komen wel bij volgende exemplaren, want dit is wel de eerste, maar zeker niet de laatste die ik ga bouwen.

Overigens is het wel de laatste bouwdoos die ik in Japan heb besteld, want die invoerrechten en bijbehorende kosten (totaal € 33,-) zijn bijna even hoog als de aanschafprijs. Ach ja, iets te ongeduldig geweest.

Goed, foto's. Eerst eentje van een van de eerste exemplaren in 1:1:

Schaarsbergen2005031_zpsdf68db21.jpg

De inhoud van de doos:

IMG_0039_zps026ea5d5.jpg

IMG_0051_zps5a57f9a7.jpg

IMG_0040_zpsc4f7414e.jpg

De pasvorm is werkelijk perfect. Vrijwel geen uitwerpdeuken, behalve dan een paar aan de binnenkant van de wielbakken, maar die zijn makkelijk weg te werken.
Dus na een paar uurtjes werk ziet het er zo uit:

IMG_9981_zps544f0dae.jpg

IMG_9983_zps9d367836.jpg

IMG_9985_zps62edf771.jpg

Nu de binnenkant even in de primer zetten (kan nog net voor de visite komt 😉 ) en dan kan ik verder met het interieur.

Groeten,

Rob

Ja hoor, inclusief een radioset.

De afgelopen dagen niet zoveel aan kunnen doen. De verf die ik wilde gaan gebruiken wil niet wat ik wil. Ik ga zoeken naar een alternatief.

Goed om te zien dat er inmiddels nog een draadje over de Fennek bij is gekomen. Dit kon wel eens een heel populaire kit gaan worden.

Rob

Terug
Bovenaan