Trumpeter E-25 WIP 12-12 paint

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
even een tussendoortje op het Famo+aanhanger+Stug-verweren,heb ik deze doos open getrokken,na de Negatieve ervaring met de E-10 moet ik zeggen dat deze een stuk beter is??.ik vind dat raar maar ja dat is hoe ik het ben tegen gekomen 😕 ik heb een IR setje van Voyager erbij gedaan,er moet nog een onderdeel van op de gunmantlet worden aangebracht.en de opbergkist die erbij zat is voor een panther en kan ik op dit model niet kwijt achterop.dus heb er een andere kist opgezet 🙄 🙂 🙂
IMG_3295.jpg

IMG_3296.jpg

IMG_3297.jpg

IMG_3298.jpg

IMG_3299.jpg

en om straks makkelijker te kunnen painten kan ie nog uit elkaar 😛
IMG_3300.jpg

groeten jeroen,.

Hoi Jeroen,

ik vind de plaatsing van de IR kijker wat ongemakkelijk; je gebruikt de montering waarmee die op de AA ring wordt geplaatst, en nu 'kleeft' het eenvoudig op een stuk plasticcard. Er past nauwelijks een mannetje achter, zou je het niet juist voor de opening moeten plaatsen? En dan een band door het bovendek om de kijker te koppelen aan het kanon?

Eric

Nu je het zegt Eric er is idd weinig ruimte achter de kijker,er zit nog een klein luikje voor het grotere luik,dan kan die beter daar omhoog komen.alleen dat van die band snap ik niet .er zit een soort plaatje bij voor op de zijkant van de loop,bedoel je dat ze over het bovendek aan elkaar gekoppeld moeten worden??.

groeten jeroen,.

Heb het een en ander aangepast.............ik weet nu alleen niet of er nog leidingen/kabels buitenom komen naar/van het geschut,volgens de Voyager handleiding komt het zo ongeveer te zitten??.er kan nu in ieder geval wel een figuur achter Eric 😉
IMG_3301.jpg

IMG_3304.jpg

groeten jeroen,.

Past al een stuk beter!

Die metalen band liep met een boog recht naar beneden door het dak. Bij de panther zat net voor de cupola een hoefijzer-vormige constructie waarbij de band doorheen ging. Zie oa:

artnfpanth1a.jpg

de band gaat hierbij tussen de cupola en AA ring door, en zal net voor de cupola door het dak gaan. Je zou die knik onderaan je strip kunnen weghalen, en er een klein hoefijzer vormpje omheen kunnen plakken. Maar goed, dat is wel mieren-eh-jeweetwel... 😉

Eric

Ja,ant f#cking 🙂 🙂 .ik laat het zo Eric,heb al meer tijd in de IR zitten dan in de E-25 🙄 😀 .maar ik ben bijna klaar met bouwen.en het schilderwerk word geen Picasso in ieder geval.

groeten jeroen,.[btw,je tracks zijn onderweg Eric] 😉

Heb ondertussen het tussendoortje in de basiskleuren gepaint 😀 ,het is niet helemaal gegaan zoals ik had gewild want op een aantal plekken zit er een dikkere rand verf waar de sillyputty is gaan zakken 😕
IMG_3305.jpg

IMG_3306.jpg

IMG_3307.jpg

IMG_3308.jpg

groeten jeroen,.

Ik ben het met Dominique eens, maar net wat hij zegt, lekker weatheren en het wordt een leuk model. And besides that, het is toch een what if, dus foutjes zjin voor mij door de vingers te zien.

Verder, mooi werk 😉

Hilbert

Terug
Bovenaan