Bedankt Rico en Timo....
Hoi Rico en Timo,
Leuk dat jullie weer even terug antwoorden.
Rico,
Ik ben zeer benieuwd naar die combinatie met de Leopold, dat lijkt me machtig mooi alleen wordt dat wel heel erg groot.
Hopelijk heb je in je nieuwe onderkomen genoeg ruimte voor zo’n prachtig diorama.
In ieder geval veel succes met de verhuizing en dat je snel weer aan de slag kunt met je BR.
Timo,
Ik denk dat wij toch wel het een en ander gemeen hebben.
Ook ik ben al vanaf mijn zevende jaar bezeten van (model) treinen en verzamel deze dan ook vanaf spoor Z tot II, dus deze BR52 van Trumpeter vindt ik gewoon fantastisch en ik denk dat dit ook niet mijn eerste en laatste is.
😀
Ik kom gemiddeld twee keer per jaar bij de V.S.M. om al het moois daar te aanschouwen maar de foto’s die daar genomen heb waren hoofdzakelijk van de SIK. (NS 200 serie)
Met deze lok, in de schaal 1 op 10, ben ik al tien jaar aan het bouwen en het zal zeker nog twee jaar duren voordat hij klaar is.
De V.S.M. houdt een keer per jaar, eerste week September, een evenement (Terug naar toen) en hier kun je de BR52 met grote waarschijnlijk onder stoom zien.
Het mooiste is de laatste slag van zaterdags, hierbij worden alle onder stoom staande locomotieven aan elkaar gekoppeld en rijden dan van Apeldoorn naar Beekbergen.
Ik weet dat deze hier eigenlijk niet thuis hoort maar kan het niet laten om nog even een foto van de SIK te plaatsen, de gehele bovenbouw inclusief frame is met de hand gemaakt, gezet en geklonken. (Er is dus geen freesbank aan te pas gekomen, allen een figuurzaag en vijlen).
Keep in touch Timo!
Groetjes,
John.