Triest nieuws Marc Brandes.

Bas Slaats

TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Helaas heeft ons het trieste bericht bereikt van het heengaan van Marc Brandes.

"Geboren: Haarlem 30-12-1971/ overleden: Utrecht 29-12-2020

Na twee jaren met pijn, is Marc vanmiddag rustig heengegaan. Familie en vrienden zullen bij de uitvaart in Utrecht aanwezig zijn."

Namens bestuur en de vereniging wensen we vrienden en familie sterkte in de komende moeilijke tijd.

Bas

Martin Visser

Lid van de TWENOT
wat een treurig nieuws, ik ken Marc nog van bouwgroep Utrecht als een betrokken modelbouwer met veel kennis.
Marc rust zacht.

gecondoleerd voor alle na bestaande.

EricReist

Lid van de TWENOT
Uiterst treurig nieuws zo aan het einde van een heftig jaar. Nieuws dat ook een diepe impact heeft op de leden van de bouwgroep Utrecht. Marc was jaren een trouw bezoeker van de bouwavonden, en ook bij mij thuis, maar verschoof zijn activiteiten steeds meer naar online forums waar hij veel kennis deelde over verschillende onderwerpen. Heel bedroevend en indrukwekkend te lezen dat hij een dag voor zijn verjaardag een lange periode van lijden bewust heeft afgesloten. Mede namens bouwgroep Utrecht: rust zacht Marc, en veel sterkte voor de nabestaanden gewenst.

Niels Henkemans

Lid van de TWENOT
Pfft. Ben hier wel even stil van. Marc was zo lang een vast onderdeel van onze hobby, via de Twenot of Missing-Lynx. Kan me eigenlijk geen periode vóór hem herinneren. Nu zal het de periode na worden. Ik wens vrienden en familie heel veel sterkte.

Oww.... Een vaste naam zal verdwijnen...
Een bron van veel kennis, kunde en inspiratie.
Mijn jaargang. En dan die data...

Ik wens alle betrokkenen alle sterkte toe.

Gert Mons

Lid van de TWENOT
Ik schrik hier ook van. Marc was tot recente datum nog zeer actief op Missing Lynx. Ik zal zijn market updates met nieuwe uitgaven en adviezen missen. Een triest begin van het nieuwe jaar :huil: :huil:

Peter van Dijk

Lid van de TWENOT
Wat een akelige verrassing wanneer ik inlog om een nieuwjaarswens te doen :huil:

Vaarwel Marc..

Sterkte toegewenst aan familie en vrienden.

Roger Hurkmans

Lid van de TWENOT
Erg triest !
Had in het verleden regelmatig contact met Marc.
Hij had altijd goede ideeën voor wat betreft onze hobby!
sterkte voor zijn familie en vrienden!

Bovenaan