Huh....wat is deze ?
echt?
Nee toch?
Gatverdebah...
echt?
Nee toch?
Gatverdebah...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ditto 😉Verdorie
Nou heb ik de rel gemist.
WAT mag er weg?
Nou wil ik het weten ook
Maar ik de Trending Content gelijk uitzetten, als er zoveel bezwaar tegen is 🙂
Echt hoor Peet, zoek een hobby......... 😆persoonlijk hou ik best wel van toeters en bellen........ op de kermis 😉
Toeters en bellen in plasticpersoonlijk hou ik best wel van toeters en bellen.......
ik heb er eigenlijk al genoeg maar nu je er tóch over begint.......https://hobbykiezer.nl/ 😁Echt hoor Peet, zoek een hobby......... 😆
De onderwerpen waar veel op gereageerd wordt. Achter de schermen is de uitleg van het lijstje:En wat zou “featured content” dan wel niet zijn?
De forumsoftware houdt statistieken over vanalles bij, en aan de hand daarvan berekent hij zo te lezen wat momenteel de onderwerpen zijn die het meestgelezen, drukst beantwoord en meest geliket worden. Die komen in dat lijstje, en dat zal er dan een beetje anders uitzien dan bijvoorbeeld de lijst met de onderwerpen waar het meest recent een antwoord in gegeven is.Displays trending content, calculated from metrics recorded in the content activity log.