"Trending content"

Van mij mag het weg,

Wat mag weg ? ik zie geen plaatje (of link)...

Ik dacht al, ineens moet je verder naar beneden voor de nieuwe berichten.

Voor mij voegt het niets toe.

Weg ermee! Wie voor zulke zaken gevoelig is mag op FB zijn/haar hart ophalen …

Dat staat er vanwege een update van de forumsoftware vanochtend, en daarbij is dat blijkbaar toegevoegd en automatisch aangezet. Het viel me al op dat er een aantal dingen niet (meer) vertaald zijn, zoals:

Direct Messages.png

Daar staat geen „Privéconversaties” meer maar Direct messages en onderaan ook Send direct message. Ik gok dat de Nederlandse vertaler er nog niet aan toegekomen is om dat bij te werken.

Maar ik zal de Trending Content gelijk uitzetten, als er zoveel bezwaar tegen is 🙂

Joepie….het onderwerp “Trending content” is meest Trending Content!
IMG_0242.jpeg

Laatst bewerkt door een moderator:
En wat zou “featured content” dan wel niet zijn?
Behalve hovaardij en winderigheid?

En wat zou “featured content” dan wel niet zijn?
De onderwerpen waar veel op gereageerd wordt. Achter de schermen is de uitleg van het lijstje:
Displays trending content, calculated from metrics recorded in the content activity log.
De forumsoftware houdt statistieken over vanalles bij, en aan de hand daarvan berekent hij zo te lezen wat momenteel de onderwerpen zijn die het meestgelezen, drukst beantwoord en meest geliket worden. Die komen in dat lijstje, en dat zal er dan een beetje anders uitzien dan bijvoorbeeld de lijst met de onderwerpen waar het meest recent een antwoord in gegeven is.

Om eerlijk te zijn zie ik het probleem met een lijstje „Trending content” niet echt, behalve dan dat het ervoor kan zorgen dat mensen nu juist vooral belanden in onderwerpen die toch al druk zijn, waardoor wellicht onderwerpen die dat niet zijn, nog meer naar de achtergrond schuiven.

Voor mij mag ie weg… 🫣

Haal maar weg, extra tekst met weinig info…

Maar begrijp heel goed dat het beheer allemaal vrijwilligerswerk is. Er zijn belangrijkere zaken in de wereld. 🙂

Voor mijn part blijft die knop er zitten (zag zojuist pas dat die knop er is 🤭) maar zelf heb ik 'm niet nodig omdat ik
zelf wel weet wat ik wil zien/lezen en weet waar ik dat kan vinden.

Terug
Bovenaan