Titel van bericht veranderen

Stijn Westerbos

Lid van de TWENOT
Kan iemand mij helpen?
Hoe pas je de tietel van een door jezelf geplaatst bericht aan. Ik neem aan dat het kan omdat sommige van jullie de toetel aanpassen op basis vaan hun laatste toevoeging. Ik heb me helemaal rot gezocht en geklikt maar kan het niet vinden.
Alvast bedankt

Stijn Westerbos

Lid van de TWENOT
Beste peter dank je wel, het rare is dat ik de bewerk knop niet heb zie foto. Ik ben ingelogd kan plaatsen maar raar genoeg niet bewerken.
D9849571-1B53-4170-800C-6DB60CEFDA5E.jpeg

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Ik denk dat het goed is om even duidelijk te maken dat berichten maar tot tien minuten na plaatsing bewerkt kunnen worden.

Echter … TWENOT-leden kunnen hun berichten onbeperkt bewerken :) Dit lijkt me een goede reden om even zo’n „Lid van de TWENOT”-balkje voor onder je naam aan te vragen, als je ook echt lid bent natuurlijk. Nu zie ik in de ledenlijst dat ene S. Westerbos lid is, dus ik zal dat even voor je in orde maken zodat je de toetel ;) van je bericht wel aan kunt passen.

Stijn Westerbos

Lid van de TWENOT
Beste Jakko en Peter,

Beide heel erg bedankt, sorry dat ik het bericht verkeerd had geplaatst en bedankt voor het herplaatsen.
En Jakko bedankt voor het aanpassen van mijn account.

Groet stijn

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Al lid sinds 2004:nouja:
Met „TWENOT-lid” bedoelde ik natuurlijk: dat het forum ook wéét dat je lid van de vereniging bent :) Dat moet een beheerder even voor je instellen, want anders kan het forum dat niet weten. Tot nu toe heb ik dat voornamelijk op aanvraag gedaan, maar ik heb van Kees een ledenlijst gekregen dus ik denk dat ik eendaags die eens even na ga lopen tegen de ledenlijst van het forum en dan waar nodig even het juiste vakje aankruisen. Voor jou ga ik dat doen zodra ik dit bericht geplaatst heb :)

Bovenaan