Then and now plaatjes Zeeland

(Weet niet of dit de goeie hoek van de site is, zo niet graag in het goeie hoekje plaatsen!)

Zoals de titel al zegt hier een uitreksel van een paar plaatjes van Zeeland tijdens de WO2. Gevonden op Best Then & Now WW2, by Basebank | Nootdorp (Geloof dat men wel kan kijken, ook al zit men niet op FB...)

FB_IMG_1731969709553.webpFB_IMG_1731969645232.webpFB_IMG_1731969542030.webpFB_IMG_1731969440049.webpFB_IMG_1731969430472.webpFB_IMG_1731969435555.webp

Hier staan er nog meer op, met plaatjes welke mij ook nog onbekend zijn, zoals de site zelf, was ook nog niet bekend.
Niet alleen voor de Zeeuwen onder ons maar ook wel leuk voor de andere (hobby) historic!
(Mocht dit al eerder gepost zijn, dan doe hiermee Uw voordeel 😉)
Grtz

Laatst bewerkt door een moderator:
Ups! Slip of the dikke vingers... 🫣🤣🤣 Weet je gelijk waar ik werk 🤘🏻🤣 (Als een moderator dit Ff kan verwijderen, bvd!)
Blijven idd mooie en leerzame plaatjes!

Grtz

Gedaan, en ook de foto’s ín je bericht gezet in plaats van als bijlages waar iedereen op moet klikken om ze te kunnen bekijken 🙂

Wat de locaties betreft: het eerste paar is in Middelburg, in de Breestraat met de Oostkerk op de achtergrond. Het tweede paar is ook in Middelburg, aan de zuidkant van de Stationsbrug over het Kanaal door Walcheren. Het derde paar, met de soldaten die met een paal sjouwen, is bij de Gevangentoren in Vlissingen, het paar daarna kan ik niet plaatsen, maar het paar met de LWS is ook in Vlissingen, ten oosten van de Oranjemolen (en Uncle Beach). Het laatste paar is eveneens in Vlissingen, zo te zien in de 2e Binnenhaven.

Laatst bewerkt:
Mijn zoon heeft een tijdje in dat witte huis centraal op de foto gewoond. Leuke plek.

Terug
Bovenaan