the test

Herschaalde_kopie_van_Herschaalde_kopie_van_modelbouw_19-11-2005_door_dorry_019.jpg
. eens , hier dan mijn eerste foto proberen(hoop ik).

Ehy!!!

Je hebt wel wat in huis.... (naast je modellen 🙂 )
Lekker subtiel allemaal....
Iets wat ik nie goed kan. Want als 'k eenmaal aan het chippen en filteren kom....
Leuk ook die sneeuw kettingen bij de greyhound...

'k hoop vaker wat te zien van je.

groeten

jaa bedankt eindelijk is het me dan gelukt , en ik dacht altijd dat het werk wat ik maakte niet zo ..... was!!!! 🙁 . dus ik hoop op nog wat reacties en waarschijnlijk krijg ik mijn zin in het bouwen weer terug .!!!!!! 😉

Eric, je werk mag er zeker zijn hoor 😉
Inderdaad lekker subtiel.
Aan het werk maar weer, geen dip duurt eeuwig 🙂
Jan 😀

hoi eric,
op het eerste oog mooie voertuigen en figuren! jou m8 zal ik voor mezelf nog even in t achterhoofd houden want daar ben ik nu zelf ook mee bezig 😉
wat ik wel graag zou zien zijn nog wat closeups en detailshots om ns de details te kunnen beoordelen want dat wil je uiteindelijk weten natuurlijk

grtz jeroen

Hi Eric,

De M8 is het duidelijkst in beeld gekomen, dus daar haak ik ff op in ... waar is het ondergrondje? Waar is de weathering? Hij heeft sneeuwkettingen op de wielen, maar waarom dan? Juist bij zoiets 'verwacht' ik een verhaaltje.

Ik vind de weathering iets te duidelijk aanwezig. Het zijn grijzige vlekjes, en op sommige naden en randen is het rood/bruin. Ik denk dat je beter kunt, want anders gebruik je deze technieken niet. Hij zit verder wel strak in elkaar geplakt. ik heb zelf de M8 en de M20 gebouwd, en daar waren heel wat naadjes bij te vinden 8) ... Alleen erg jammer van de dak luiken. Deze horen in principe horizontaal te liggen. Welk model is dit trouwens? Italeri?

Cheers, MartinD

nee van tamiya het model heb ik enige tijd geleden gemaakt met die vestanden dat het nog op een diorama moet , maar heb het voor een paar maanden gestald gehad in bij dinnisen modelbouw in overloon. vandaar dat er nog geen verhaal bij zit.

Okeej Eric, het viel me op de eerste foto ook het meest op.

Maar goed, er zit nog geen verhaal om zei je? Welke komt er om heen dan? Misschien dat de foto waarbij de westelijke en oostelijke kant van The Bulge elkaar de hand schudden een goed idee is? ... dan zou je wel je karretje nog moet whitewashen. Just a thought!

Cheers, MartinD (die wel stoer cheers roept, maar gewoo koffie drinkt)

Martin Dogger zei:
Okeej Eric, het viel me op de eerste foto ook het meest op.

Maar goed, er zit nog geen verhaal om zei je? Welke komt er om heen dan? Misschien dat de foto waarbij de westelijke en oostelijke kant van The Bulge elkaar de hand schudden een goed idee is? ... dan zou je wel je karretje nog moet whitewashen. Just a thought!

Cheers, MartinD (die wel stoer cheers roept, maar gewoo koffie drinkt)

Volgens mij bedoel je noord en zuid... 😉

Terug
Bovenaan