'The Elixir of Life', WWI dio

Goedenavond Heren!

Daar ik weer een beetje tijd heb, en wat eenvoudigs wilde doen na een intensief kitje (=Weasel), ben ik aan deze begonnen.
Wordt een WW1 diotje met wat Ausies (of Kiwi's...) in een Vlaamse setting,met het ultieme voertuig(je) erbij als decor. Komt nog meer omheen natuurlijk.
Kitje is van ICM Ford Model T, geupdated met wat PE, en scratch (toch weer niet zo makkelijk...)
Plaatjes :
Figuurtje met een regencape (of gascape) uit ApoxySculp. Komen er in totaal ongeveer 4 bij.
IMG_20240124_213701.jpg
ICM Ford Model T, WIP, grotendeels wel af...
IMG_20240319_005444.jpgIMG_20240319_005245.jpg

Verder...

Grtz
Erik

Ja maargoed, als je kijkt naar het eindresultaat is er niet veel fraaier als dit soort losse dakpannen, en dat is toch wat telt 🙂 die 3d geprinte zien er er ook goed uit!

Precies! Ze zien er ook idd goed uit! En zijn van het juiste type voor dit dio. ... Enige dus met die dingen van Juweela is dus dat ik iedere dakpan moet behandelen, maar goed, eindresultaat telt hé...!!

E

Leuke setting 👍 ik ben heel benieuwd hoe het verhaal zich gaat ontvouwen....

Ik zie al mooie ingrediënten, maar je hebt ongetwijfeld meer in petto. Ik ben benieuwd.

Succes, Jan

Hoi Eric! Klopt! Tanks! Ff niet aan gedacht... 🙄😅 En zien er idd ook goed uit.
Had die Juweela zowiezo al liggen, en moesten ook een keer gebruikt worden.... Maar☝🏻ik heb nog meer projecten in de maak! 🤩👍🏻
Grtz
E

Omdat ik geen passende waterpomp kon vinden (zonder dat ik 'em moest ombouwen) maar in 2 avondjes eentje zelf gescratched!
Ik vind hem heel mooi! Knap stukje werk. En handig dat hij werkt, dan krijg je hem het eenvoudigst passend bij het figuur.
In de setting zie ik een mooie interactie. Figuren kunnen maken geeft ontzettend veel meerwaarde aan een dio.

Succes, Jan

Elixer of life... ja natuurlijk... water..... mooi als bron voor een diorama idee 😀

Mooie vorderingen weer 👍

Veel plezier 😊

Mooie figuren geworden Erik en met knap schilderwerk helemaal af !! 😀👍

Terug
Bovenaan