"The Edge Of Darkness" Narwa 1944

roger hurkmans zei:
Werktafel is weer netjes opgeruimd dus kan nu weer gaan nadenken over iets nieuws!

Ik weet nog wel iets leuks: zo'n W.O. I vignette met een Schot die een vrouwelijk slachtoffer draagt 🙄 😉 .... Die zou ik graag terug op de werkbank zien, is hopelijk slechts tijdelijk een shelfqueen (of heb ik iets gemist?).

Wat betreft dit dio: als je het voertuig ontleedt dan blijft het mooi om te zien hoe je met relatief weinig technieken een topresultaat neerzet. Figuren zijn zoals gewoonlijk van een uitzonderlijk niveau, temeer wanneer men zich bedenkt dat je ze zelf ge-Frankensteint- en gesculpt hebt. Zelf ben ik ook langzaam aan begonnen met het sculpten van ledematen, maar het absolute gevoel heb ik er nog niet voor.

Dank je voor de inspiratie 🙂 !

Groeten, Richard.

Timo,thanks 😉

Richard,

Ik had de schot net nog in mijn handen om te kijken wat ik er mee aan moet! Zat te denken om deze op een kleinere vignette te plaatsen met daaronder enkel een paar dode pruisen of toch het oorspronkelijke idee aan te houden?!. Werk dit figuur zowiezo een keer af alleen weet nog niet of ik er nu al mee verder ga 🙄
Wat betreft het zelf schulpten van armen/benen bij figuren,deze willen wij natuurlijk graag zien Richard! 🙂 Het belangrijkste is dat ze anatomisch enigzins kloppen de rest zit meestal wel goed!

Groet,

Roger

En wederom een prachtig stuk Roger 😱

Vooral jouw figuren (sculpten +schilderen) blijf ik inspirerend vinden :idea:

Ben benieuwd naar het volgende project, en gezien je sculptkunsten zou ik
je wel eens iets in een Afrika setting willen zien doen.
Lekker veel blote armen benen en zongebruinde basten ! 8)

heppie modduling 😀

Thanks Peter,Laat ik nu net met de gedachten rondlopen om ook eens een keer iets in Afrika te maken! 🙂 had een mooie foto gevonden van een italiaanse Pavesi.Heb dit altijd al een mooi voertuig gevonden met zijn enorme wielen.
Probleem is alleen dat je maar weinig origineels kunt maken in deze zandbak!
Ga er eerst maar eens goed over nadenken! 😉

Groet,

Roger

...en moet ook nog een 1/16 schwimmie afwerken! 🙄

roger hurkmans zei:
Thanks Peter,Laat ik nu net met de gedachten rondlopen om ook eens een keer iets in Afrika te maken! 🙂 had een mooie foto gevonden van een italiaanse Pavesi.Heb dit altijd al een mooi voertuig gevonden met zijn enorme wielen.
Probleem is alleen dat je maar weinig origineels kunt maken in deze zandbak!
Ga er eerst maar eens goed over nadenken! 😉

Nou, dat klinkt goed alvast...
En jij weet er vast iets origineels van te maken 😉
Moge de inspiratie in u varen 🙄

groet 😉

Africa huh 😕:

Volgens mij had je nog tig Arnhem opties. 😉

Nee het is weer een mooi werkje geworden en die 250/9 ziet er strak uit. Ik herken de kist met het houtje op de motorkap wel ergens van.

Succes met de volgende (moeilijke) keuze.

Groet

Marcel 😀

Terug
Bovenaan