The duke of hazard

Hallo,

Hierbij enkele foto's van mijn laatste figuurtje. Het hoofdje is een omgebouwd Doug's original hoofdje. De rest is Magic Sculp. Voor de zeepkist heb ik wielen vaneen Plusmodel kitje gebruikt, plasticcard, stipjes, etc... Alles is wederom met acryl geschilderd. Pigmenten (van Mig en Andrea) zijn gebruikt voor de weathering. Heki grass, ElViejo Dragon zeewier en Rayher bloempjes, samen met wat natuurlijke produkten zijn gebruikt voor het grondwerk. Alles is op een DMC design sokkel gezet.

Graag hoor ik wat jullie hier over denken.

Vele groetjes,

Gino

duke7.jpg

duke1.jpg

duke6.jpg

Erg mooi Gino,
Haha kleurrijk zou ik zeggen!!! 🙂
Heb je nog wat close up's van het kleine beetje gezicht dat te zien is?
De bloemen zijn een mooie aanvulling al lijkt het alsof ze nogal in 2 lijnen staan (horizontaal vanaf voren gezien), maar dat kan vanuit een andere hoek misschien wel heel anders lijken of sterker nog de bedoeling zijn. 😉

groeten

bedankt

Hoi iedereen,

Allemaal bedankt voor de leuke commentaren. Het wordt enorm geaprecieerd.

Het sculpten van de handen kan nog véél beter, maar voor eeneerste keer valt het wel mee denk ik. Hij zal zondag zeker op de KMKbeurs zijn. Ik zal proberen om wat beteren (close up) foto's te nemen.

Hi Dominique, bedankt voor de reklame voor het figuur op e-bay. Nu hopen dat het nog verkocht geraakt. Mijn vitirnekastje begint wat vol te geraken, duszullen er een paar een nieuwe eigenaar moeten zoeken.

De bloempjes lijken inderdaad wat veel op twee rijen te staan 😢 Er zijn er eigenlijk meer, maar die worden verpletterd door de zeepkist.

Oh ja, de schaal is 1/35.

Vele groetjes,

Gino

Terug
Bovenaan