TERRAPIN (update 20-09-2009) klaar !!!!!!

Hoi allemaal

vandaag even een paar foto's er op zetten

MartinD..bedankt voor de tip ! (kijk maar )

Foto-GOU3BSK3.jpg

Foto-KMTTYS4V.jpg

Foto-HQEPQ3MS.jpg

Foto-XHOAK7SB.jpg

Foto-HHAWDGCR.jpg

Foto-NBV77C3I.jpg

wat het weatheren betreft heb ik wel een dilemma

hoe weather je een hoog voertuig dat vrij nieuw is en gespoeld met zeewater dat eigenlijk alleen op het strand actief was ?

vind ik wel lastig.......
shoot !!!!!

groeten Jan-Cees

He Jan-Cees,

Dat ziet er mooi uit! 8)
Jan-Cees Grinwis zei:
hoe weather je een hoog voertuig dat vrij nieuw is en gespoeld met zeewater dat eigenlijk alleen op het strand actief was ?
Lekker stoffig/modderig maken in het laadruim, en een paar spetters op de zijkant. Verder zou je met dunne glansvernis aan het werk kunnen, om te simuleren dat ie net uit het water is gereden.

Groet, MartinD

hoi mannen

Vandaag heb ik de markeringen aangebracht

deels decal en deels zelf geschilderd

GroteFoto-4BU3LSGF.jpg

GroteFoto-V3AEPJLF.jpg

Foto-OYWHDRDO.jpg

martin ... ...ik weet het nog niet ...... ... 🙁

wat moet hier nog aan toe gevoegd worden?

behalve stof op de Bandjes....

groeten Jan-Cees

Hi Jan-Cees,

Hij is mooi geworden! Echter let op de linker decal aan de voorkant, daar zie ik nog het glazende "dragertje" (zeg ik het goed?) van het decalvelletje zitten. Of valt het in werkelijkheid mee in verband met de schaal en de close up van de foto's?

Groeten,
Marc

Hi

mede plakkers .
ik vind hem goed zo!
Ik moet nog veel leren en proberen maar dat moet dan maar op mijn volgend project 😉

GroteFoto-FZYVP7SR.jpg

GroteFoto-XS3RZPHM.jpg

GroteFoto-6UXUPF3O.jpg

GroteFoto-ABLN6CFG.jpg

GroteFoto-DGE74EKV.jpg

ik hoop dat jullie er wat aan hadden (ik heb er in ieder geval veel van geleerd)

groeten Jan-Cees

Jan-Cees,

Het is een echt een mooi stukje werk geworden. Ook de handgeschilderde markings komen naar mijn idee goed over....helemaal als je je bedenkt dat de foto's op ons scherm al groter zijn dan het echte modelletje.

Persoonlijk vind ik dit wel echt een model wat vraagt om een klein ondergrondje, maar die keuze is natuurlijk aan jou.

Alex

Terug
Bovenaan