Tamyia StuG III Ausf G Finnish army Figuren suggestie

hallo mensen,

ik heb maar eens wat foto's gemaakt van mijn finse StuG waar ik al een tijdje mee bezig ben.........
en die zou ik natuurlijk met jullie willen delen 🙂

de StuG is van Tamiya en er komen modelkasten tracks omheen, verder is alle verf die ik gebruikt heb om te airbrushen van Lifecolor verdunt met water.

tip en commentaar zijn altijd welkom 😀

DSC00940.jpg

DSC00941.jpg

DSC00943.jpg

DSC00945.jpg

er komt nog wat grijs-gele camo bij, maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad.

groetjes GJ

Re: Tamyia StuG III Ausf G Finnish army

hey mensen,

ik heb de StuG afgerond qua airbrushsen, en ik ben een beetje begonnen met een donkere wash.
kan iemand mij vertellen wat de beste kleuren voor een filter zijn voor deze kleuren.

en ik zit nog met een probleem...........dat zij figuren 🙄 er zit 1 fins mannnetje in de tamiya kit, maar die vind ik nogal statisch in de toren staan, dus met andere woorden ik wil een beetje een figgie die iets uitbeeld, het lieft in combinatie met wat andere.

de finnen hadden een beetje een mengelmoes van kleding, het lijkt op duits, maar de jassen een petten waren wel anders dacht ik....

heeft iemand een advies voor mijn, welke figgies bruikbaar zijn :idea:

hier een paar foto's hoe hij er nu uit ziet:

DSC00903.jpg

DSC00902.jpg

DSC00901.jpg

DSC00900.jpg

DSC00899.jpg

DSC00898.jpg

gr GJ

Hoi GJ,
Warriors heeft of had (?) een model van een Finse soldaat. Ik kon nog wel een plaatje vinden bij der Sockelshop maar is daar (ook) niet meer te bestellen.
http://www.sockelshop.de/catalog/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=15479
Wellicht ergens anders nog te krijgen? Finse tankers heb ik eerder nog niet gezien als model, wel bij een model van Jan Peters, die heeft ze dacht ik ook zelf "verbouwd".
http://www.twenot-forums.nl/viewtopic.php?f=3&t=18572&hilit=Finse+Stug&start=80
De Stug ziet er mooi uit en de cursus in Almere werpt z'n vruchten af zie ik wel 😀
Groet,
Willem

Hoj Willem,

ik zie pas net jou reactie 😕 bij deze sorry voor de late reactie, ik stel het zeker op prijs dat je mee probeert te denken voor een figgie!!
ik denk dat het laatste het meest voor de hand ligt, Russische figuren ombouwen ofzo.......

op het moment ligt het een beetje stil, maar ik hoop snel verder te gaan met het weatheren van de StuG.

groetjes GJ

Terug
Bovenaan