Tamiya Gama-goat

Bas Slaats

Algemeen bestuurslid
Forumbeheerder
TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Interesses
Halftracks en alles wat zich rondom Tilburg heeft afgespeeld.
Inmiddels zijn we zo ver dat deze door kan naar de lakstraat (waar filevorming aan het optreden is. 😉) en dus verdient hij een eigen plekje ipv de hapsnap foto's in het allerhande album.

Maar vooraf dus wel even een paar fatsoenlijke foto's gemaakt.
20231203_211437.jpg

20231203_211411.jpg

20231203_211342.jpg

20231203_211318.jpg

Gr Bas

Hi Bas,

Mooi werk zover! 👍

Ik vroeg me af... die "huifbeugels" op de trailer zaten die bij de kit, of heb je die zelf gemaakt? Ik moet er namelijk ook nog maken voor een projectje en de kunststof staafjes die ik heb breken en de verschillende metalen staafjes in mijn voorraad buigen niet lekker. Ze hebben een geheugen zeg maar, waardoor ze enigszins terug gaan naar de oude vorm. Die van jou zien er wel erg strak uit!

Groet,
Erwin

Dat is zo te zien inderdaad bloemenbinddraad, met die groene laklaag erop. M’n moeder en tante hadden vroeger een bloemenwinkel, van dat draad, in allerlei diktes, heb ik veel gebruikt 🙂

Inderdaad bloembinddraad. In de kit zit de huig in plastic, waarvan de zijkant een perfecte mal is om identieke delen te maken. Gaatjes boren en erin prikken. Op die manier is het wel een gesloten geheel, maar heb je nog steeds zicht op de binnenzijde.

gr Bas

Terug
Bovenaan