tamiya 1/35 Jagdpanther

Hallo

Ik wil bij deze mijn geairbrushde jagdpanther met jullie delen.
Helaas is mijn werk nog niet zo perfect zoals ik zou willen.
Ik kom hier op het forum wel eens meesterwerkjes tegen waarbij je spontaan begint te kwijlen.

Maar om terug te komen op mijn jagpanther. Hier zijn de fotos.

DSC01341.jpg

DSC01339.jpg

DSC01340.jpg

Ik hoop dat jullie er commentaar op willen loslaten zodat ik mijn werkjes nog wat kan gaan verbeteren.

Niels

Hallo Jesse.

Ik heb hem zo uit de losse pols gespoten.
Ik kan wel een foto maken van dichter bij maar ik had last van overspray.
Het bleek dat mijn naald krom is van mijn airbrush.
Ik ben er daarna met dark yellow vermengt met mat wit een nefel over gaan spuiten maar dat was iets te veel van het goede.

Niels

Zo te zien ziet het spuitwerk er goed uit. Wat je zeker wel moet veranderen is het zwart bij de loop. Er werd in de jaren 40 niet meer met zwartkruit geschoten hoor! 😉 Sterker nog, de loop was bijna nooit zo vies als wij ze als modelbouwers altijd willen hebben. Ziet er wel stoer uit, maar is niet de werkelijkheid.

groeten Maarten

als ik het goed heb was de binnenkant van de monding zelfs rood, dus ik hoop dat het te veranderen is. veel succes ermee.

Hij ziet er voor nu in ieder geval echt heel mooi uit... eersteklas spuitwerk op dit katje.

Misschien dat je het plaatje waarmee je het openstaande luik hebt dichtgemaakt een donkerder kleur kunt geven, zodat het wat minder opvalt dat hij dichtgezet is.

Terug
Bovenaan