T80 UD

Reitze Bierma

Lid van de TWENOT
Schalen
  1. 1:35
Hallo leute,

Na een poosje afwezigheid ( gaan samenwonen) ben ik dan weer terug op het forum.
Ik ben momenteel bezig met een T-80 van dragon. Dit modelbouw ik RUDD.

DRA3512.jpg

Het gebakkie bouwt opzich zelf wel lekker weg, op een paar kleine dingetjes na zo als onderdeeltjes die niet goed wil passen.
Na de bouw het model een grond laag gegeven met zwart en vervolgens lekker aan het spuiten geweest met russian green van vallejo daarna de opgelicht met een mix van russian green en panzer yellow (verhouding hatse flats)

Hierbij de pics.
GroteFoto-FUSCWEMM.jpg

GroteFoto-XP4SE3OM.jpg

GroteFoto-BD6HYFI7.jpg

[http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MIMHA7RE.jpg/img]

[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-6SJZMOQZ.jpg

GroteFoto-I6B47QKK.jpg

Kritiek en tips zijn altijd welkom

Groetjes Reitze

Hallo Reitze,

Ik ben niet zo in modern, maar dit lijkt me heel strak gebouwd en geschilderd, dat wordt wel wat moois.

Met enige trots (omdat dat bij mij nog steeds gebeurt 😳 ) meen ik een restnaadje te zien bovenop het machinegeweer ?
Dat zeg ik niet om te zeuren, maar om me te trainen, voornamelijk en zeker bij mezelf !
Na het primeren kom ik nog altijd iets tegen wat ik over het hoofd zag bij het plakken.

Kan ook gezichtsbedrog zijn (heel vaag), want verder super gebouwd !

Bouwgroeten, Wim

Hoi Frank,

Het project gaat stiekem aan door. (ondanks de drukte op het werk ). Ik ben de afgelopen tijd bezig geweest om wat highlights op het voertuig te zetten. Verder heb ik net zo juist een aantal foto's buiten lopen maken van de het project ,tot het net hier begon te regenen. a;l het mee zit van middag een aantal foto's om de tussen stand te laten zien 😉

Hallo leute,

Inmiddels ben ik al weer een stukje verder. Ik heb mij de laatste tijd bezig gehouden met de highlights enz.

Daarom een aantal foto's van het geheel tot nu toe.

GroteFoto-FJWHDVTB.jpg

GroteFoto-JV3N3NX6.jpg

GroteFoto-SREKOH7X.jpg

GroteFoto-KIVOKQ8V.jpg

GroteFoto-LTNMNXP6.jpg

GroteFoto-PUJM4JVV.jpg

GroteFoto-G8L6VEXY.jpg

GroteFoto-GB66CIAR.jpg

Kritiek en tips zijn altijd welkom.

Gr, Reitze

Ha die Reitze,

Hewel ik geen liefhebber van modern ben kan ik dit model zeker waarderen. Ik vind het mooi om te zien hoe jouw niveau is verbeterd sinds je een airbrush hebt aangeschaft. Enig puntje van smaak is de lichte kleurstelling die vooral op het achterdek te zien is. Ik neem aan dat je hier modulation hebt toegepast. Hoewel ik het zeker niet lelijk vind zou ik persoonlijk toch een kleur hebben genomen die iets dichter bij de originele ligt. Maar dat is een kwestie van smaak, niet van kunde.

Keep them posted 🙂 !

groeten, Richard.

Terug
Bovenaan