T34/76 Fact. 112 = bijna af!!

Hallo

Ben al een paar weken bezig met de T34/76 Factory 112 van Dragon.
Best wel leuke kit, beetje simpel uitziende hull, maar ja, dat lag aan de Russen. De kit is goed te doen. Uitgebreide kit met extra PE-sprue en alu-loop en die f*#%ing Magic Tracks.

Ik spuit graag met Tamiya verf maar zit een beetje te twijfelen over de kleur. Ik denk dat het XF-13 gaat worden (J.F.Green) en dan een beetje oplichten met tintje buff. Iemand ideeën?

De foto's tot zover.

GroteFoto-SILDCBXI.jpg

GroteFoto-6YREZXTK.jpg

GroteFoto-ZAXQQIX8.jpg

GroteFoto-AHZ473XJ.jpg

GroteFoto-IZEZI7RB.jpg

GroteFoto-PHGBARYV.jpg

GroteFoto-WF7G8AZP.jpg

GroteFoto-G67QGFQX.jpg

Shoot please.

Grtz
Patrick

Hallo,

Net op tijd. Mijn T34 is bijna klaar voor de beurs morgen. De tracks en wielen zitten er overigens wel al op. De glanslaag van de turret is reeds bijgewerkt. Heb er alleen nog geen foto's van. Die komen morgenavond.
Comments please.

De foto's:

GroteFoto-XCVQD3K4.jpg

GroteFoto-GP36NQZT.jpg

Met flits:
GroteFoto-VJEQ3VDO.jpg

Zonder flits:
GroteFoto-TLUQYU3M.jpg

GroteFoto-OZVOQN7V.jpg

GroteFoto-CQEGFA7J.jpg

Grtz
Patrick

Patrick Kamsma zei:
Comments please.
Ik bewaar ze lekker voor morgen. Gewoon live bekijken, lijkt me beter.
De fotokwaliteit vind ik niet top om eerlijk te zijn. Misschien ligt dat ook een stuk aan mijnalbum.nl. 😕

Issie morgen in de wedstrijd, of op de stand?

Groet, MartinD

Leuke T34 Patrick, ik heb 'm zelf ook nog staan 😀
Als je het motorluik open wilt laten staan, zoek dan even een setje van aber oid hiervoor.... de plastic kap is veeeeeeeeeeeeeeeel te dik 😉
De kleur vind ik zo op de foto erg geslaagd, welke kleur(en) heb je uiteindelijk gebruikt?
Jan 🙂

En een dik verdiende plak gisteren Patrick! Een goud in MV3 was het toch?
Gefeliciteerd, en door naar de volgende. Een T70 schijnt wel leuk te zijn 😉

Groet, MartinD

@Jan:
Hey Jan, de kleur is XF-67 Nato Groen. Echt een mooie kleur voor Russisch. Heb hem donkerder gemaakt voor de donker gelegen stukken. Basis is gewoon die kleur en daarna de panelen iets opgelicht met Nato groen met beetje Buff.
Ik heb hem RUDD gemaakt. Mijn PE-skills zijn nog niet zover. Vond al knap dat ik het rooster gebogen kreeg. De bedoeling was eigenlijk dat het luik half open zou blijven staan. Maar dan kwam de rode kleur van de roosters niet mooi uit (contrast). Had ze eigenlijk beetje bij kunnen vijlen. De rode kleur is een mix van Hull-red, rood, geel en buff.

@Martin,
Hey Martin, het was zilver. Ook heel tevreden mee. Mijn clubgenoot Jan Kort ging er verdiend met goud vandoor voor zijn King Tiger.
Heb nu een begin gemaakt aan de Tasca Luchs. Heb de T-70 uiteindelijk niet gekocht. Heb me sterk gehouden 8)

Grtz
Patrick

Terug
Bovenaan