T-70 M Klaar

Yodiedo!!

Gister mijn T-70 af kunnen krijgen. Op aanraden van Rudi toch maar eens een relatief kleiner modeletje gekocht zodat je jezelf beter kan concentreren op het schilderwerk. Ik moet zeggen dat ik veel plezier beleefd heb aan dit model. Ondanks dat ik hem een paar keer tegen de muur heb willen gooien om ik de tracks er niet meer mooi omheen kreeg. Zodoende als enige camouflage maar een ondergrondje gemaakt. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb want het brengt meer leven aan een model en het houdt de aandacht langer vast 😀

De gele letters aan de voorzijde heb ik direct na het maken van de foto's eigenlijk weer weggehaald. Het zag er niet uit. Het is lastig om een naamplaatje bij het plankje te doen vanwege de ronde vorm van de rand dus ik denk dat ik het zo maar laat. (geen naamplaatje)

Ik hoop dat jullie het wat vinden!

Volgens model: Scud-B 🙄

T-70-klaar-001.jpg

T-70-klaar-002.jpg

T-70-klaar-003.jpg

T-70-klaar-004.jpg

T-70-klaar-005.jpg

T-70-klaar-006.jpg

T-70-klaar-007.jpg

T-70-klaar-008.jpg

T-70-klaar-009.jpg

T-70-klaar-010.jpg

Ps. Nog steeds wat problemen met de kleuren in de foto's. Bijvoorbeeld in de bovenste foto is de achtergrond beetje paasig terwijl het wit hoort te zijn,....

Jurjen

Whow Jurjen! Gaaf model heb je neer gezet!
Mooie kleuren gebruikt, en de basis kleur is echt gaaf! Het ondegrondje is ook echt kwaliteit! Alles springt er mooi uit terwijl het toch bescheiden is. Loopwerk past ook mooi tussen de lichte tank en het zachte gras. Ik vind dit één van je beste modellen tot nu toe! 😀

groetjes

Dag Jurjen,

knap gemaakt.
Leuk grondwerkje.

Misschien hier en daar een paneeltje nog een filtertje geven om het algemene groen wat te breken?
Humbrol 100 (bruin-rood) is zeer geschikt voor groen.
Vooral op het motordek bijvoorbeeld.
Of het transmissieluik aan de voorkant.
Humbrol 76 (of 67, het donkere grijs) is ook een leuke kleur op groen.

C ya.

Haha lol. Maar je hebt wel gelijk Dominique, ik was je alleen lekker voor 😛 🙂

Bedankt voor de lovende woorden iedereen. Wat betreft de filters Pascal, dat ga ik de volgende keer zeker proberen!

Ik ben nu net begonnen aan de Scud van Dragon. Man man, ik ben vol goede moed begonnen maar ik weet niet zeker of ik deze ooit zal afkrijgen. Bij het eerste onderdeel had ik al zoiets van,....scratchen is toch mooier. Dus dat maar gedaan maar als dat bij elk onderdeel moet,.......... 😕

Jurjen 😀

hey Jurgen,

knap werk! Knappe verwering en goede kleurencompositie. Mooie ondergrond ook.

Op de foto's komen de rivetten misschien wat lichter over dan in het echt ?
Op de foto's zijn ze nu redelijk opvallend, net iets te uitdrukkelijk.

Veel succes met de scud. Je bent een moedig man om aan zo'n kit te beginnen...Laat maar snel wat zien.

Groeten,
Staf

Hey Jurjen,

Ik had hem al gezien natuurlijk, hij was toen nog niet helemaal af.
Ik vind hem nu heel erg mooi geworden.
Ook het ondergrondje maar ik vind het alleen niet helemaal bij elkaar passen.

Verder helemaal toppie en nog een keer bedankt voor de hulp 😉
trouwens je vroeg pas toch of ik me firefly zou posten? heb ik gedaan.

GR
Nick

Terug
Bovenaan