Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Even het nieuwe forum testen. Naar lang niks geplaatst te hebben.
ben bezig met deze Tamiya T-55 heb zelf de leidingen gescratcht.
Nu bezig met de eerste wheatering.
Jurgen, indrukwekkend!
Vooral de kleur vond ik gelijk overtuigend - hoewel er natuurlijk vele gradaties waren. Ben benieuwd hoe je de (basis-)kleur zo hebt gekregen? Ik mengde destijds mijn JS-3 met (als ik me goed herinner) Buff en Matt Geel van Tamiya, maar wil het toch eens vragen. En er zitten toch ook wel een paar lagen shading op?
Zijn de nieuwe kleuren van AK real colors. Volgens mij russian green maar dat moet ik even naar kijken en idd met buff opgelicht.
Verder alles met oilbrusher en AK pencils gedaan. Kun je erg toffe effecten mee maken. Wel even kloten hoe het werkt.
Maar daarvoor hebben we you tube.
De effecten zien er overtuigend uit. Ik zie een verbleekte kleur op de foto's in je 2e bericht. Heb je dat bereikt met highlight of met de in je laatste antwoord beschreven verwering.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.