T-34 Shock, the Soviet Legend in pictures

Bas Slaats

TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Interesses
Halftracks en alles wat zich rondom Tilburg heeft afgespeeld.
Vandaag post ontvangen uit Engeland na een hoop gedoe bij de douane. Heel lang geleden een keer een bericht op kickstarter voorbij zien komen en deze leek mij dusdanig interessant dat ik ze ondersteunt heb, met vandaag dus het definitieve resultaat. Het is een massief boek met heel veel foto's en informatie. Het is een boek voor de T-34 diehards in positieve zin. Ik moet het nog lezen uiteraard, maar een eerste blik laat zien dat hier niet over 1 nacht ijs is gegaan. En een ieder die de eerdere werken van F Pulham kent, weet dat er alles aan gedaan is om correcte data bij elkaar te vergaren en hier staan details in die nergens anders terug te vinden zijn. Er is wat discussie online over dat er te weinig gebruik zou zijn gemaakt van de (ontoegankelijke) Russische archieven, maar dat doet niets af aan de hoeveelheid aan informatie die hier al bijeen is gebracht. Is dit dan het definitieve werk over de T-34? Vermoedelijk niet, daar is het onderwerp te omvangrijk voor. Maar het is zeker een fantastische aanvulling op dat andere dikke T-34 boek en een must voor iedereen met interesse in Russisch materiaal.
T-34 Shock: The Soviet Legend in Pictures
20210806_171131.jpg

20210806_171143.jpg

20210806_171239.jpg

20210806_171202.jpg

Bovenaan