T-34 mod. 1940

Stijn Westerbos

Lid van de TWENOT
Hiebij de foto's van mijn laaste model. Zoals de titel aangeeft een T-34 model 1940.
Het is het dragon model met een Aber ets setje en een Armourscale loopje.
Het ondergrondje heb ik zelf gemaakt en is van metaal wat ik opzettelijk een weekje in de dakgoot heb laten liggen.
Ik hoop dat jullie het wat vinden.
GroteFoto-GBASCCLT.jpg

GroteFoto-FBPFFNUD.jpg

GroteFoto-RHAUBYHP.jpg

GroteFoto-WFK6NK3N.jpg

GroteFoto-77G4XCZS.jpg

GroteFoto-48D8SZIU.jpg

GroteFoto-OOOMU4OY.jpg

Ik hoop dat jullie het wat vinden.
Groetjes Stijn

Stijn,

Hij is niet verkeerd, maar mist wat kleurvariaties en wat pinswashes hier en daar, wat meer stof en/of beschadigingen. Wel een zeer leuk detail met het kleurverschil waar die kist(tank) heeft gezeten!!

Ook heel orgineel is het ondergrondje wat je gebruikt hebt. Trekt wel een beetje het oog weg van het model, maar zeer origineel bedacht en wel iets met ballen zo! 🙂

Gr,
Jeroen

Leuk model, ik vind het nog steeds moeilijk oordelen met een foto. De lassen vind ik wat grof, het kleurverschil waar de kist heeft gezeten erg goed (ga ik ook eens proberen). Jammer genoeg staan er geen kentekens op. Dat had het model ook wat levendiger gemaakt.
De ondergrond is zeer orgineel.

groeten Maarten

Heren bedankt voor de reacties.
Leuk dat jullie het ondergrondje kunnen waarderen. En fijn dat jullie het kleurverschil bij de benzine kist zien, heb ik echt mijn best op gedaan om dat een beetje geloofwaardig te laten overkomen.

Ik vond zelf de lasnaden ook wat grof en zal het de volgende keer zeker wat subtieler doen.

Wat betreft de kleur: ik weet dat het een klein beetje saai en eentonig is maar ik heb geprobeerd dit op te breken met meerdere filters en stof effecten. ik vrees alleen dit niet erg goed te zien is op de foto's. Markeringen waren leuk geweest maar ik heb geen tot weinig foto's gezien van T-34 mod. 1940 met markeringen (eigenlijk zijn Russische tanks niet echt berucht om markeringen) vandaar ik er geen markeringen op heb gedaan.

Ik neem jullie commentaren zeker mee naar het volgende model en ga dan wat meer experimenteren met kleurverschillen op een enkelkleurige tank.
Groetjes stijn

Terug
Bovenaan