Ik heb deze Stug III van Tamiya even wat lijm gegeven en hij is recht uit de doos gebouwd in 2 avondjes en dan deed ik nog rustig aan. Ik heb met dit model niet de ambitie erg veel toeters en bellen eraan te hangen, dus geen metalen lopen of PE zooi. Ik wil weatheren en schilderen.
Wel maak ik van evergreen nog het bekende stowage rek achterop het dek en zal ik wat antennes toevoegen en een zelfgemaakt simpel raampje als rooster van plastic industriefilter. Ik wil gaan oefenen met mijn nieuwe evolution die ik in Mol heb gekocht.
De tracks zitten met een puntje lijm voor de show ff vast.
Kleur wordt in ieder geval geel met mss een camo.... ff kijken.
Hierbij tevens een heel aardig en apart figuur dat ik erbij ga doen om de grootte van de Stug in te kunnen schatten. Hooguit een kleine vignette maar ik denk deze keer lekker op een mooie kale plank.
groeten John.

Wel maak ik van evergreen nog het bekende stowage rek achterop het dek en zal ik wat antennes toevoegen en een zelfgemaakt simpel raampje als rooster van plastic industriefilter. Ik wil gaan oefenen met mijn nieuwe evolution die ik in Mol heb gekocht.
De tracks zitten met een puntje lijm voor de show ff vast.
Kleur wordt in ieder geval geel met mss een camo.... ff kijken.
Hierbij tevens een heel aardig en apart figuur dat ik erbij ga doen om de grootte van de Stug in te kunnen schatten. Hooguit een kleine vignette maar ik denk deze keer lekker op een mooie kale plank.
groeten John.