stug(je) iv late

hallo allemaal,
nadat ik de e100 afgemaakt heb ben ik een stug iv late begonnen. aangezien er geen schurzen bij de doos zaten heb ik een pe setje erbij gekocht.
dit is de status na 3 uurtjes freubelen.
het pe fretje mist alleen de extra banden houder van de zijkant. die is al klaar maar staat er niet op. het setje is origineel voor de doos van revell dus eens kijken of dit ook op de dragon doos past.
DSC_0688_800x554_zpsrdmzs81s.jpg

en wat foto's van de e100
DSC_0686_504x600_zpshhrmvvk7.jpg

DSC_0685_726x600_zpssygc5viz.jpg

DSC_0683_776x600_zpsb9uwrco6.jpg

Hallo Jan-Willem,

Jouw E-100 met "Rakete" ziet er goed gelukt uit.
Mooi, die verschillende kleuren en de verwering lijkt mij ook goed.

Succes met je StuGIV !

Met vriendelijke groet,
Hans

hallo eric,
de bolletjes op de schurzen zijn decals. ik ben nu aan het proberen om de kleuren wat meer naar elkaar toe te krijgen dmv oil fading.
zo ziet ie er nu uit. op de tank moet de groene camo nog aangepakt worden. al met al nog een lange weg te gaan 😀

DSC_0691_zpsawv00wuc.jpg

Hoi Jan Willem,

Dat ziet er al goed uit !

Wat betreft die kleuren naar elkaar toe trekken;
niet overwogen om met de gebruikte basis-geel er lichtjes overheen te brushen ? Of gebeurde/kan dat niet met die camo ?

groet,
Johannes

zo weer eens een updatetje.
de stug begint nu echt vorm te krijgen. ben voor de verandering eens wat crew rommel erop aan het monteren en tevens weer eens na zeer lange tijd een crew figuur geschilderd.
de kleuren wijken een klein beetje af van het origineel maar dat komt omdat ik nog aan het stoeien ben met de settings van mijn foto toestel en photoshop.
groeten,
jw.

het chassis waar nu niet veel meer van te zien is...
2gOMq9w.jpg

het merendeel zit nu vast. moet hier en daar nog wel het een en ander aantippen
kPMYzKt.jpg

25xAY8j.jpg

VBnsIKS.jpg

Terug
Bovenaan