StuG III Ausf.G Early production "Georg Bose"

Mijn eerste winter camo met de haarlak methode en eerlijk gezegd ben ik er niet echt onderste boven van maar dat zal wel aan mij liggen dat het niet zo uit pakte dan wat ik in gedachte had 😕
Maar al met al ben ik wel redelijk tevreden over en een volgende keer beter zullen we maar zeggen want je leert van je fouten 8)
Rest me nog zeggen dat 99% met Vallejo is geschilderd en aan de StuG zelf zelf zijn diversen veranderingen aan gebracht om hem redelijk correct te krijgen als het voertuig waarvan de doos de naam draag,

DSC_7474.JPG

DSC_7475.JPG

DSC_7476.JPG

DSC_7477.JPG

DSC_7479.JPG

DSC_7480.JPG

DSC_7481.JPG

DSC_7482.JPG

DSC_7483.JPG

DSC_7484.JPG

First-Snow-cabin.JPG

Volgende keer weer een kraan 🙂

Hi Ronald,

Het misschien verweerder gekund die wintercammo, maar ik vind het zo ook fraai. Dit is meer een voertuig waar de winterwash netjes is aangebracht en die niet al te zwaar is verweerd. Ik vind de modder/aarde verder erg geslaagd. Hoe heb je die gemaakt?

Grtn

Vincent

Vincent bedankt voor je reactie en inderdaad het hoef niet altijd erg verweerd te zijn.
De modder is gemaakt van MIG pigmenten, gips,zand en static gras en Talens medium gel hetzelfde spul wat MIG verkoopt alleen goedkoper 🤣
Uiteraard heb ik diversen mixen pigment kleuren gebruikt en wat wet effects (zo heet dat spul toch?) van MIG

Terug
Bovenaan