Stug 3 10.5 cm kanone met kit bash!

Hilbert Zuijdendorp

Lid van de TWENOT
Heeyz.. nog een keertje ikke 8) 😛

Dit is de Dragon Stug 3 10.5 cm canon.

Foto's spreken voor zich maar er zit wel wat commentaar van mij tussen.

Zoals de eerste foto 😈 Ik was bezig met de luiken om doe op zijn plaats te doen... druppeld er een beetje lijm op het luik waardoor er mijn hele vinger afdruk in zat 😈 en ik moest dat natuurlijk met veel gescheld weerzien op te beuren... dus zeg aub even of het er een beetje netjes uitziet maar naar mijn mening is dat totaal niet zo 😈 😈 😈

Afbeelding_057.jpg

Zakken de tracks een beetje mooi door?? Of is het een beetje teveel van het goede?

Afbeelding_060.jpg

Hierbij.. bijdeze foto... weet ik meteen weer hoeveel haat ik aan PE heb 😕

Afbeelding_055.jpg

Afbeelding_062.jpg

Afbeelding_056.jpg

Afbeelding_059.jpg

Afbeelding_063.jpg

Zo dat waren ze weer.. nogmaals excuses voor de slechte kwailiteit foto's

Groetjes Hilbert

He Hilbert, ik zou toch een schakeltje of twee minder doen !

verder zou je mss die scharnieren kunnen scratchen, lijkt niet te moeilijk in dit geval ??

dit is wel een mooie kit moet ik zeggen...

ik kijk uit naar meer

cheers
Dom

Als ik Evergreen had zou ik dat wel gedaan hebben.. maar dat heb ik niet en ik heb 0 euro op mijn bank..

Heb je dan misschien enig idee hoe ik dit dan zou moeten doen?? Ik heb nog nooit gescratched dus ikweet er niks vanaf hoe ik dat nou het best zou moeten maken.....

paar dingen

plastiek van een boterpotje
stukje glad karton
dikke alufolie
restant uit een of andere kit die je toch niet gebruikt
...

het scharnierstuk kan je maken met een stukje getrokken sprue

en anders is er altijd Bas die ja kan helpen 😉

D.

Volgens mij verschilt het aantal schakels bij foto 2 en 6 of niet? idd 1tje minder is beter, anders zou hij er zo aflopen in werkelijkheid (zeker omdat de Duitsers hun aandrijving aan de voorkant hadden zitten inplaats van achter zoals de Russen)

Maar dat luik... gewoon schuren tot het glad is lijkt toch? en persoonlijk als het echt een helse klus zou zijn leg ik er gewoon een jas/ kaart/ what ever op... probleem opgelost, zoalng de goederen maar op een logosche locatie liggen.

succes!

Hey .. het gaat niet om het luik maar om het scharnier.

Maar ik heb mijn oplossing 8)

Ik dacht hey.. bij mijn flammpanzer3 zqatenallemaal van die scharnieren in de kit als los onderdeel.. dus ik ging kijken.. helaas gebruikt.. maar omdat ik weet dat er ook wel onderdelen van die kit is gebruikt in deze kit.. zaten zeook in deze kit,, dus nu maar hopen dat ik zeniet hoef te gebruiken en wat blijkt?? op de bouwbeschrijving staat dat ze idd niet te hoeven gebruikt to wordne 🙂

EDIT: Of ik heb pech en zijn het de grotedie ik niet hoef te gebruiken 😈

Terug
Bovenaan