Tini Hendriks
Lid van de TWENOT
- Interesses
- van Little Willie tot Leopard A4A1
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- Nu bezig met
- PLASTIC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hi hireemde keuze om hem zo naar voren te laten leunen?
Die kocht ik een jaar of twintig geleden van AA op Euro Militaire, en keek ervan op dat ik best wat korting kreeg. Een paar weken later zag ik dat Trumpeter met deze in plastic uit zou komen, en toen viel het kwartje 🙂 Maar gelet op de problemen met de afmetingen van het model van Trumpeter was ik er achteraf wel blij mee dat ik die van AA had.Mijn eerste was die van Accurate Armour
Ik ben er nooit lid van geweest, maar ik weet dat het bestond.MilCiv (wie herinnert zich dat nog?)
Goh … 😉Een heftige blok resin met veel los spul...... wat alle kanten op spat als je voorgenoemde blok helemaal klaar op de vloer laat stuiteren.
Die van mij staat ook ongeveer zo, maar met het schuifblad uitgeklapt.Vreemde keuze om hem zo naar voren te laten leunen?

Ik heb vaak naar de kit zitten kijken en menig keer heeft de muis over de "koop"-knop gehangen....De foute afmetingen heb ik voor lief genomen, gezien de matige kwaliteit (niet voor niks een shelf queen🙈) geen zin om er zoveel tijd aan te besteden. Maar ik ben er altijd gefascineerd door geweest en ondanks de de foute afmetingen ben ik onder de indruk hoe groot hij is.
In mijn gedachten was het altijd een kleinere tank.
Inderdaad moet het iets met een talud worden.
De allereerste waren zelfs niet met normale modelbouwlijm in elkaar te plakken 🙂 Trumpeters eerste uitgaves waren een aantal T-54/55s, gegoten in ABS in plaats van polystyreen. Het gekke is dat ze dat zelf blijkbaar ook doorhadden, want in de dozen kreeg je een tubetje ABS-lijm, dus waarom ze dan niet PS gebruikt hebben … misschien was het belangrijker snel naamsbekendheid te krijgen dan ook echt bouwbare modellen af te leveren? (Ik heb zelf deze modellen nooit gekocht, laat staan gebouwd, deels vanwege dat ABS en deels omdat ze al gelijk bekendstonden als überhaupt niet heel erg goede modellen.)Die vroege Trumpeter-kits waren blijkbaar bagger
Of je plakt er een kegeltje met een bolletje voorop:De loop van de mitrailleur is dicht, valt mij op tussen het PE-geweld. Misschien iets om mee te pakken. Als je hem maar iets inboort, oogt het al goed met zwarte verf erin.
Nemen we mee @Jan van Harn, dank je! 💪🏼De loop

Doe geen moeite, @Timo de Porto. Mijn Excuses!japans schietijzer

Nu wil ik dit Japanse ding , of dingesen, ook bouwen!Doe geen moeite, @Timo de Porto. Mijn Excuses!
Die heb ik erbij, maar was niet erg onder de indruk ervan, of ik mis het schietijzersvuur 😳🔥🫶🏼
IJA Type 90 75 mm howitzer.
Ik zal hem ook onder handen nemen 😳😔, bedankt! 😎😜
Bekijk bijlage 28112

Zeer herkenbaar, al kriebelt het om een nieuwe kit op te pakken, waar ik ook mooie plannen mee heb.En eerlijk is eerlijk, het gééft voldoening om een shelf queen af te maken