Steyr update_basiskleur aangebracht

Heej hoi,

Vandaag maar even ontzetten studie ontwijkend gedrag vertoond en een uurtje geairbrushed. Ik heb uiteindelijk toch gekozen om de Steyr in `t grijs te spuiten, simpelweg omdat ik nog nooit een grijs voertuig heb gemaakt sinds ik de airbrush bezit (nu zo`n 4 jaar)

De preshade is bruin en is iets te goed zichtbaar op de neus van het voertuig, maar dit zal tijdens de wash wel minder worden. De onderkant van het voertuig is alvast gedust, maar dr zal nog wat meer troep op komen...

Heerlijk om weer te bouwen 😀

Groeten,
Bouke

Steyr3.jpg

Steyr2.jpg

Steyr1.jpg

Hallo Bauke,

Goed om je weer bezig te zien en dat je er weer lol aan beleefd.
Daar gaat het uiteindelijk om :!:

Ziet er goed uit en nu verweren die hap.

Succes,

Bas Hermsen

Lekker bezig Bouke! Good to see you back

een tipje: breng nu als eerste je markeringen aan voor je verder gaat met prutsen anders steken die weer zo schoon af tegenover de rest straks...

Rob

Heren bedankt 🙂

Ja de lol in de hobby is inderdaad het belangrijkst en juist in drukke tijden is het heerlijk ontspannend merk ik.

@Rob, de markeringen ben ik inderdaad al mee bezig, als je goed kijkt zie je twee witte helmpjes en "abstand 100m" geairbrushed op de Steyr.

Groeten,
Bouke

P.S. sorry voor t postzegelformaat, ik zie nu dat photobucket automatisch foto`s verkleind als ze boven 512 kb zijn grmblgrmbl

Terug
Bovenaan