Steyr 1500

Heej Hoi!

Even weer een update van mij, het is lang geleden dat ik hier wat gepost heb. Ben erg druk de laatste tijd, maar ik heb toch weer wat tijd gevonden. De eerste 2 foto`s zijn van een Steyr 1500, die gespoten gaat worden in DAK kleur. De laatste foto is van een project dat nog loopt.
Sorry voor de slechte belichting van de eerste 2 foto`s...

Groeten,
Bouke

Afbeelding068.jpg

Afbeelding067.jpg

3.jpg

Hey Bouke,

leuk weer wat van je te horen en te zien!!
Ziet er goed uit so far.. strak gebouwd. Zelf heb ik hem ook pas gebouwd met de verlinden conversie set.(goeie set trouwens) En jij maakt ook een conversie zie k, altijd leuk om te zien hoe zoiets uitpakt.

succes met de rest!!

boris

Hee Bouke,

Goed om te zien dat je weer wat aan het doen bent!!

Steyr ziet er leuk uit, hopelijk zit ie snel in de verf. Ik neem aan dat je het onderstel van de 251/9 nog wat levendiger gaat maken met diverse donkere moddertinten?

Greotjes
DIRK

Heej Bouke!

Goed om weer eens wat van jou te zien hier! De Steyr ziet er goed uit. Wat is het precies voor conversie? Ik ben zeer benieuwd naar zijn verfjasje! Ik heb zelf ook 2 DAK voetuigen bijna klaar voor de spuit 🙂

Greets,

Erik.

Heren!

Bedankt voor de berichtjes! Mijn doel is om mijn hobby weer wat uit te breiden en weer wat vaker hier aanwezig te zijn. Op een gegeven moment tijdens de drukte begon ik de hobby echt te missen en dacht, daar moet ik wat aan doen 🙂 Leuk om van "oude bekenden" weer wat te horen haha!

De conversie is van Royal model, wat een leuk setje is met PE en wat resin onderdelen. Ik heb verder zelf wat veranderd dmv styreen en het plaatsen van een mg34 + radio`s. Nu ga ik zsm de boel in de verf zetten en wat woestijninvloeden aanbrengen... ben benieuwd wat ik in die tijd allemaal verleerd ben.

Dirk-Jan die Halftrack wordt zeker nog verlevendigd, you know me 😉 er komt zeker meer modder bij. Mijn plan was om hier een actiescene omheen te bouwen, in de modder tussen de plassen. De half track half weg gezakt van een weg af.

Enneh Erik, jij hebt toch heel vaak dingen af voor de spuit? Maar ga je ze nu ook echt spuiten? 😉

Groeten heren!

Bouke.

Bouke,

Ik heb vooral vaak wat half af voor de spuit! 🙂 Maar ik heb me voorgenomen om dingen af te maken voor ik aan wat nieuws begin! Ik heb die sd.kfz. 10/5 nu helemaal af. Deze ga ik spuiten in DAK kleuren. Om te oefenen met chippen enzo heb ik de Horch Kfz. 15 van Italeri uit de doos gebouwd. Deze is bijna klaar. Ik zal zeer binnenkort wat laten zien.

Succes met je Steyr, ik ben benieuwd!

Groeten,

Erik.

Terug
Bovenaan