STEMMING WINNAAR FOC 2019 MODERN ARMOUR

Peter van Hout

Lid van de TWENOT
:huh:: Wie heeft het meest FOC waardige model, en is jouw favoriet van de 2018/2019 FOC? :huh::

de stemming loopt t/m het eind van zaterdagmiddag 17:55, het forum geeft een andere tijd aan helaas.

Peter van Hout

Lid van de TWENOT
Mark! Je hebt gewonnen, super!
En welverdiend. Je hebt het grootste deel keurig voor gefotografeerd en beschreven, zoals het hoort in de FOC.
Tot morgen in Nieuw Vennep!!
Iedereen dank voor het meedoen, en hierbij is iedereen weer uitgenodigd voor de volgende FOC.

Peter van Hout

Lid van de TWENOT
Peter van Hout zei:
Mark! Je hebt gewonnen, super!
En welverdiend. Je hebt het grootste deel keurig voor gefotografeerd en beschreven, zoals het hoort in de FOC.
Tot morgen in Nieuw Vennep!!
Iedereen dank voor het meedoen, en hierbij is iedereen weer uitgenodigd voor de volgende FOC.

Deze FOC is ten einde. Iedereen dank voor het meedoen, en we gaan op naar de volgende. Ik beloof dat deze niet erg lang op zich laat wachten, en weer met een leuk onderwerp natuurlijk.

groet, Peter.

Mark Verploeg

Lid van de TWENOT
Dank je wel Peter en iedereen die gestemt heeft
Jammer genoeg heb ik dese grote jongen niet heelhuids in Nieuw Vennep gekregen dus er miste wat dingen toen die daar op de tafel stond
Als het volgende onderwerp iets is wat binnen mijn bouw voorkeur past dan zal ik zeker weer mee doen

Bovenaan