SS Grenadier walking (Warriors 1/35)

Deze duitser heb ik reeds ettelijke jaren terug al gebouwd gehad.
Echter heb ik nooit de aandacht aan hem geschonken die hij wel verdient.
Daarom heb ik er een paar fotokes van getrokken en wil ik ze via dit forum aan jullie tonen.
Het manneke komt van Warriors en ziet er goed gedetailleerd uit.
De FOTO's
"allereerst ff het figuur van 4 kanten bekijken"
warr.jpg

warr07.jpg

warr02.jpg

warr03.jpg

"en dan nog wat close ups"
warr04.jpg

warr06.jpg

Reacties altijd welkom!
Eric

mooi figuurtje met zo'n open jas. Ik begrijp alleen niet waarom hij schuim op zijn lippen heeft?

groeten Maarten

Eric Verberne zei:
vechtlust dude vechtlust getekent is hij die gestreden heeft met het schuim op zijnen mond, honger naar meer!
Eric

Ik weet nu eigenlijk niet wat ik hier van moet denken...
smiley_chinrub.gif

Maarten

Hoezo maarten wat prikt je hier ik heb het maar gewoon als reactie geplaatst op de vraag waarom ie dat schuim op de mond heeft.
Ik kan toch slechts gaan staan beweren dat die mof een kilo coke op heeft he. 😕 🙂
Eric

Ik dacht eerder aan een der grappen uit de diensttijd om een slapend iemand wat tandpasta rond de mond te smeren... en dat hij nu schuimbekkend op zoek is naar wat water, of zijn 'vrienden'

Edoch die broek is eveneens aardig gelukt!

Eric

Naja het nodige is reeds geschreven over de mond maar hoe het ook is of niet is, is zo op het eerste gezicht niet echt mooi. Kan komen door de foto's natuurlijk. De ogen "witte" is iets te veel van het goede. Zijn onderscheidingstekens en vooral EK lintje komt niet echt naar voren of missen het nodige aan kleur.

Alles in de buurt van de SS runnen en rangaanduiding is wat vaag, wel zilver te zien weer geen zilver te zien. De knopen van zijn jas lijken ook zilver kleurig maar die zou je juist ook in fieldgrey kunnen doen evt. met een puntje vernis erop.

De cammo op de broek ziet er goed uit.

Het is één van de betere Warriors figuren, na de hand hebben ze bagger uitgebracht en gelukkig zijn die van de laatste tijd weer een stuk beter, maar dit figuur vraagd om wat meer aandacht van jouw hand of ieder geval een betere foto!!

Terug
Bovenaan