Spelen met foto's

Ik ben een beetje een nieuw fotobewerkingsprogramma aan het proberen en samen met photoshop is dit een resultaat

Origineel
pzIIIM12.jpg

Nadien
panzerIIIMb.jpg

panzerIIIMbkopie.jpg

Eddy

Best mooi, je moet dan wel even een "Peppie" programma hebben en een goede camera.

Het nadeel wel is dat als men foto,s van modellen met fotoshop plaats dat je het echte (daadwerkelijke) werk niet kan zien.

Tenzij het model meegenomen wordt naar een bouwavond ect, dan valt degene toch door de mand als het model er in het echt slechter uitziet.
Persoonlijk zou ik het zeer laag vinden als modellers alleen foto,s plaatsen die bewerkt zijn, heb ik ook geen respect voor.
Ga dan bij een fotohobbyclub.
Maar okay dat is mijn menig.

Als iemand een normale foto bij de bewerkte foto,s zou plaatsen dan is dat laatste opgelost.
Gelukkig heb je dat wel gedaan eddy.

Mvg Marc

PS Eddy staat deze topic op de goede plek in dit Forum?

Volledig akkoord, Marc, je moet foto's plaatsen plaatsen van het model zoals het werkelijk is, vooral als je, zoals ik, uit de commentaren iets wil leren
Een tijdje geleden heeft er iemand een topic gepost over FDR of HDR fotografie in modelbouw, daarom deze test, vooral voor mezelf. Ik vond het resultaat wel interessant genoeg om te posten.
Mijn fototoestel is een gewone digitale camera " een canon A710" zonder veel poespas. De programma's buiten photoshop zijn een basic FDR-programma gratis gedownload en I-photo van Apple.

Groetjes

Eddy

Spelen met foto's mag wat mij betreft als het maar wordt aangegeven.
Een tijd geleden een fotosessie gehad waar de fotograaf HDR bij gebruikte,
het gaf echt iets extra's, bijna een 3D effect.
Maar als ik eerlijk ben waren de zwart/wit foto's toch mooier/overtuigender(zie avatar).
Een zwart/wit foto was geshopt met een Me-109 voor onze lopen, wel grappig. 😀

Cheerio, Arno

Terug
Bovenaan