soldier cleaning his rifle

Ik ben ben een diorama bezig (foto`s volgen) en in de tijd dat ik daar even niet aan kon werken heb ik het volgende mini dio`tje gemaakt.
Het is een 1:35 figuur van royal model. Het grondwerk is een stukje cobblestone van verlinden,het zeil waar hij op zit is zelf gemaakt evenals de puin erom heen.

Het enige wat ik nog moet doen is het geweer afwerken.

Foto-8NAY7TLF.jpg

Foto-BM44WDGU.jpg

Foto-XWKAOURM.jpg

Foto-VVKQ3OMR.jpg

Foto-CIQMNPVQ.jpg

Foto-RHKMCWR6.jpg

Foto-3ATL4TVQ.jpg

Reacties en tips zijn natuurlijk altijd welkom

Leuk dioramatje.
Maar het lijkt net alsof het figuur levendigheid mist, niet qua schilderwerk maar qua houding, actie
Of dat hij het niet meer ziet zitten en zich straks door z'n kop schiet. 😛

in dat laatste kan ik me wel vinden. speelt je dirorama tegen het einde van de oorlog?
dat gevoel komt denk ik ook omdat hij een beetje over zijn geweer heen kijkt en geheel in gedachten verzonken lijkt te zijn...lijkt me trouwens geen fijne houding om lang in te zitten...doe mij er maar een muur achter.
aan dat statische draagt het zeil ook zijn steentje bij...ligt dat niet een beetje te vlak?zou je niet meer zien van de hoogteverschillen in de straat eronder?meer plooien?wat voor materiaal heb je hiervoor gebruikt?
ook wat schoonmaakgerei en op zijn minst een doekje zouden bijdragen aan meer actie en tevens de titel beter verklaren.
verder ziet hij er strak geschilderd uit maar ik mis wel een beetje diepte.ook in zijn uitrusting achter hem.
komt er verder nog wat bij?

Terug
Bovenaan