Santa is in town

Leuk geprobeerd van die Britten, maar ze hebben hun eigen glazen ingegooid. Bestel je überhaupt iets uit Albion, betaal je net zoveel aan porto en inklaringskosten als de waarde van het artikel uit de museumwinkel. Of komt Santa dat spul gratis bezorgen in zijn arrenslee?
 
Hear hear, you’re bloody damn right
 
Beginnen we nu al met kerst!!??😩
 
Laatst bewerkt:
Leuk geprobeerd van die Britten, maar ze hebben hun eigen glazen ingegooid.
Ja, maar Brexit is ook niet voor óns voordeel gedaan maar voor dat van henzelf. (Ik zit nog wel altijd te wachten op iemand die me uit kan leggen welke voordelen dat dan wel niet zijn voor hen, maar dat terzijde …)
 
Lollig filmpje indeed :), al stemt het mij geen sneeuwvlok vrolijker wanneer ik intussen best veel nuttigs en moois moet laten liggen daar
overzee (incl. V.S.) vanwege die budget verlammende beperkingen
 
Ik denk niet dat buitenlands bestellen nog ,veel kan opleveren...zelfs hong kong is door de nadelige wisselkoersen vrij duur geworden...
pascal
Inderdaad Pascal; voeg daar nog bij dat je voor ieder pakketje met minimale waarde toch BTW en administratiekosten van PosNL moet betalen, dan begrijp je dat ik niets meer bestel buiten de EU.
 
Mijn bestelling vorige week bij Scorpion Miniatures (https://www.facebook.com/ScorpionMiniatureModels) woensdag is vanavond (een week later) afgegeven door Post NL, nadat ik €11 inklarings- en afhandelingskosten.
De waarde door de verkoper was met 1/3 verlaagd naar £30op de envelop.
Het had erger gekund maar eerlijk is eerlijk, er is zoveel leuks te koop in Engeland 😳
 
Ik heb bij David J. Parkins in the UK wat witmetalen figuren gekocht en had ze echt snel in huis. Het bedrag aan inklaringskosten is een raadsel omdat het altijd verschillend is. Nu was het “maar” € 9. Geen wachten bij de douane dit keer maar direct doorgezonden nadat ik de inklaringskosten had betaald. Blijft dure grap maar dit kon ik alleen daar vinden.
 
Laatst bewerkt:
Zoals de wind waait, waait mijn rokje, omschreef mijn moeder de karaktertrek van Engelse soldaten in de oorlog.
En daar lijkt het nog steeds op, ik kan er geen touw aan vastknopen.
 
Terug
Bovenaan