Same meat, different gravy

Patrick van Veenendaal

Lid van de TWENOT
Hoi allemaal,
Hieronder wat foto's van mijn diorama getiteld "Same meat, different gravy" (vrij vertaald: verandering van spijs doet eten). Kwaliteit van de foto's is om te huilen, maar goed... 😢
Groeten, Patrick

IMG_0593.jpg

IMG_0594.jpg

IMG_0595.jpg

Bovenaanzicht
IMG_0599.jpg

Detail uit bovenaanzicht: verandering van spijs doet eten... 😉 🙂 Ja, ja, niet alleen de Dragon Wagon gaat "vreemd"... 😈
IMG_0599a.jpg

Hoi Patrick,

Ziet er niet verkeerd uit. De inslagen op de Panther zijn wel perfect rond, misschien een paar hapjes eruit halen?
Net als Jeroen, vind ik het wel knap dat je een leuke twist aan het diorama geeft. Zo'n lang ding is gewoon k*t om op een dynamische of pakkende manier verwerkt te krijgen. En met de dame plus GI heb je een goede manier gevonden. Chapeau!

Groet, MartinD

@ Jeroen: Dank! Ja, ik liep gelukkig op de Twenot-dag in Gorinchem tegen dit oude huizensetje van Verlinden aan. Dat maakt het dio nog redelijk ondiep, zodat hij in mijn Billy-kast past. Ik heb na dit dio besloten wat kleiner te gaan... Maar eens een paar modellen op alleen een ondergrondje plaatsen, zonder alles er omheen.
@ Boudewijn: Bedankt voor je opmerking. Ik heb geprobeerd om de Panther te verzwaren, maar het effect werd er niet beter op. 😳
@ Martin: De inslagen zijn minder perfect rond dan op de foto lijkt. Misschien had ik het wat meer moeten overdrijven. Inderdaad; het plaatsen van zo'n lang model geeft wel wat hoofdbrekens... en dan moet ik ook nog wat bedenken voor mijn FAMO met trailer... die is nog langer! 😈 De dame komt overigens uit een doosje met een Duitse motorrijder... 😉
Groeten, Patrick

Patrick van Veenendaal zei:
De dame komt overigens uit een doosje met een Duitse motorrijder...

Dus we mogen aannemen dat ze nog kaalgeschoren gaat worden? 😉

Ik vind persoonlijk deze Verlinden set één van de leukere uit zijn oude serie. Het heeft iets sfeervols...

Ben je alleen niet bang dat de twee figuurtjes "verdwijnen" doordat ze achter de twee joekels van voertuigen staan?

Hoi Jamie,
Het haar mag er op blijven, zolang ze blijft aanpappen met GIs 😈 En volgens mij zijn er in Duitsland geen vrouwen onthaard.
De figuurtjes verdwijnen inderdaad redelijk achter de Dragon Wagon, maar moeten ook alleen gezien worden als een leuke gimmick.
Groetjes, Patrick

Terug
Bovenaan