russische tanker 1943 update 1

Hallo iedereen,

hierbij enkele foto's van hoever dit Alpine figuur (1/35ste) op de moment staat. De bovenkant is zo goed als klaar; ik moet enkel nog een paar blendings wat subtieler doen en misschien een par olievlekken. De handen staan nog maar in de grondlaag. Alle opmekingen zijn van harte welkom.

Groetjes,

Gino.

jacketfinished3.jpg

jacketfinished2.jpg

ja, hier zijn de contrasten mooien, vind ik persoonlijk. het koppie is echt goed uit de verf gekomen, Gino
Het jack, je geeft het eigenlijk zelf al aan, ietwat vloeiender overgangen maken op de voorzijde/bovenzijde jack, maar het harde kan ook ontstaan zijn door fotografische effecten.
Bertus

Gino.....ik weet het, wie ben ik om kritiek te leveren op dit figuur ? Het is wellicht beter dan hetgeen ik ooit af zal leveren maar zie het maar als objectief gezever dan 😉 In tegenstelling tot Bertus vind ik dit figuur juist minder mooi (Oeps!) dan je Waffen SS figuur. Wat is dat ding in zijn hals....litteken of penseelstreek ? ( 😈 O jeetje!). En het lijkt alsof hij zichzelf tegoed heeft gedaan aan een maaltijd met kerrrysaus en zijn mond nadien niet goed heeft afgeveegd. Eelke wees ons erop dat het figuur van Jasper leek op Ron Perlman, deze doet me denken aan André van Duin maar DAT heeft niets te maken met je schilderskunsten. Maw ik vind het geweldig mooi maar ben Nederlander en we hebben nu eenmaal een klaagcultuur. Groeten Donja

Terug
Bovenaan