Russia KV "Big" Turret (klaar)

Ik volg de zaken hier elke dag een beetje, maar posten zelf doe ik niet zoveel.
Maar bij deze ga ik het toch nog eens doe! met
Het einde komt stil aan in het zicht voor dit model 😀 😀 😀 😉
Dus weer wat foto's er moet hier en daar nog wel wat veranderen wat ik ben nog niet volledig te vrede 😕
Alvast sorry van de foto's want ze zijn weer niet van heel goede kwaliteit 😕 😉
Maar ja beter als niks hé 😀
Ik zal er voor zorgen dat de eind foto's van goede kwaliteit zijn 😉

KV100.jpg

KV099.jpg

KV098.jpg

KV097.jpg

Tot de volgende update 😉

http://nbmf.7.forumer.com/viewtopic.php?t=811

Mooie Rus!

Hey André,

Ziet er prima uit, deze mega tank...mooi is ie niet qua ontwerp maar wel groot, en een leip kanon!
Je had wellicht iets meer de verschillende vlakken kunnen oplichten zodat ie wat minder saai is (groen is ook maar groen...), Verder mooie, subtiele verweering, daar hou ik wel van. Alleen die modder aan de onderkant ziet er erg solide en eentonig uit, beter om dit een beetje grilliger te doen en wat meer kleurverschil aan te brengen. Je moet maar eens vaker iets posten!

Good stuf!

Groet,
Olav

Je had wellicht iets meer de verschillende vlakken kunnen oplichten zodat ie wat minder saai is (groen is ook maar groen...),

@Olav, ik denk dat dit een beetje aan de foto's ligt 😕 😕 😕 😉

KV069.jpg

Dat is namelijk niet mijn sterkste kant 😀 😉

http://nbmf.7.forumer.com/viewtopic.php?t=811

Het is een lekker vieze rus geworden André! Ik had 'm al een poosje niet meer gevolgd 😳
Jan 😀

KV-II Big Turret.

Goed gedaan !!
Zelf heb ik de Big Turret nog in voorraad staan (met nog een boel anderen...😉)
en een resutlaat als dit geeft echt goed weer wat je bereiken kan met een beetje toewijding.
Chapeu !! oftewel Thumbs up.

M.vr.groet,
Arian de Koning

Mooi gedaan zeg Andre! Dat in de grond verwerken ontbrak er als enige nog aan. En in het echte zonlicht ziet-ie er ook nog veel realistischer uit. Ook je base vond ik byzonder. Als enige zou ik misschien een kleur gegeven hebben aan de zijranden van het dio, dat ziet er nog wat 'doe-het-zelverig' uit.

Heb je de base-kleur van de KV gemengd of is dit ergens kant en klaar te vinden? 8)

Peter

Hi Andre

Fijn hem in zijn definitieve grondwerkje te zien staan.
Je hebt op die korte tijd dat je bij de club bent toch al heel wat technieken bijgeleerd en ik ben blij dat je ze ook toepast.
Nu ze nog verfijnen en dat komt dik in orde.

Hoe is het met je Duitse KV II ? 🙂

Grtz

Kristof

www.Moveleo.be

@ Peter de kleur van de KV is 117 van humbrol

@ Kristof, het is niet moeilijk voor daar wat te leren je hoeft het maar te vragen en je wordt dat ook met raad en daad bij gestaan 😀 😉
Ja, de Duits KV het lijkt wel of bij moveleo de KV epidemie heeft toe geslagen 😀 😀 😀 😀 😀 😉
Het bouwen gaat lekker vooruit de lasnaadjes zitten er allemaal op en de beugels heb ik vervangen, ik zal er eens een topic van opstarten hier op het forum 😉

Terug
Bovenaan