Rommels Rod

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Schalen
  1. Waar ik maar zin in heb
  2. 1:35
  3. 1:72
  4. 1:144
Eindelijk heb ik tijd en inspiratie gehad om mijn Rod af te maken. Een verschrikkelijk foute kit, simpel van detail, maar zoooooooo leuk om te doen 🤣
Ik heb 'm als 'testcase' voor de haarlak techniek gebruikt, erg leerzaam, en redelijk geslaagd.
RR016.jpg

RR017.jpg

RR018.jpg

RR019.jpg

RR020.jpg

RR021.jpg

RR024.jpg

RR026.jpg

RR027.jpg

RR028.jpg

RR030.jpg

Jan 😀

Gaaf karretje geworden vooral de details vind ik geweldig;
het onvolprezen vossestaartje, het karpetje onder de voetjes van "der grosse Erwin" Ook de tekst over monty lijkt me zeer authentiek...

Ik geloof dat het op een kleinigheidje na, (kan een klinknageltje meer of minder zijn) hier om een zo goed als een exacte kopie van de weergave van de immitatie-replica van het origineel gaat...ofzo
gave bak!!!

Bedankt voor de reacties 😀
Ik snap dat niet iedereen hier warm voor loopt, maar het was wel een keertje leuk om wat anders te bouwen.
Volgend plan is een serieuze T34 en de Panther van Overloon 😉
Jan 🙂

LEUK Jan 😀 en mooi dat versleten effect 😱
Ik krijg zin om dat stoffig exemplaar van mij eens een overhaul te geven.... 🙄

groetje, Peter

Jan,

echt heel toevallig kwam ik dit meesterlijke dingetje een paar dagen terug tegen op internet en ik zeg je ik stond stijf van het lachen! Deze kit is een en al humor dacht ik bij mezelf, en met de vooruitblik (OOK ZONDER DIE VOORUITBLIK) dat ik een primeur in huis had ben ik overgestapt tot aankoop van het geheel. (Nou maar hopen dat ie eind deze week ook echt binnen rolt he.)
Maar goed ik belle met ene Robert Blokker (die ik al effies ken, maar wie kent 'm nou niet) en hem heel blij het nieuws vertelt. Zegt ie gewoon tegen me dat een zeker J.P. deze prachtbak al gebouwt heeft gehad comleet met beschrijving.
Welnu ik heb vandaag (zojuist) een en ander gelezen en gezien en ik moet zeggen toppie kerel! 🤣
mijn complimenten en ook dat dakzeil gaaf werkje hoor, eh wat ik me afvraag heb je die wielen open/uit-geboort (als je snapt wat ik bedoel?) enne hoe heb je die chipping aangebracht, ik hoorde van R.B. dat je een haarlakmethode hebt toegepast?
Ik moest voor het geheel incl.verzend, omgerekent iets meer dan twee tienen betalen vanuit de USA!! Niette duur dacht ik zo! 😉 🤣
Jan alle lof voor je Rommels Rod,
Greetz
Eric

Ehm, dank je 😳 😀
Ik heb 'm van e-bay gehaald, ook voor 20 euries inclusief transport. Het is echt een bagger kit, maar wel leuk om te doen. De wielen zijn niet uitgeboord, maar ik heb met zwart de illusie gewekt dat het open is 😉 Chips zijn inderdaad met de haarlak methode gedaan.
Jan 🙂

Terug
Bovenaan