[Richard Cramer] Eindfoto's AS42 Sahariana

Richard Cramer

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
De eindfoto's:

groeten, Richard.

Richard Polderman

Lid van de TWENOT
Aantal punten: 73

Netjes gebouwd en mooi verweerd model. Een originele keuze ook als model voor deze FOC. Leuke details zoals de verschillende jerrycans en kleurrijke markeringen maken het een leuk object om te bekijken. Het ondergrondje is dynamisch, maar niet perfect, het grondwerk kan nog wat aandacht gebruiken ; oa de erop liggende stenen komen niet natuurlijk over.

Ondergrond mag iets meer beter!De steentjes liggen er oa te hoog op het zand!

Bouwen: mooi gebouwd!
Schilderen/verweren: subtiel verweerd, maar ik mis wat diepte in je model. Her en der een hele donkerbruine wash in de hoeken zou de vorm van het voertuig meer doen spreken.
Presentatie: Mooi gepresenteerd, maar je ondergrond is wat aan de grote kant en oogt wat eentonig.

Richard Polderman

Lid van de TWENOT
And the winner is.......

Richard Cramer!

Richard, niet alleen is de publieksprijs voor jou, maar ook de jury heeft jouw model gekozen tot winnaar van deze FOC. Gefeliciteerd!

Groeten,

Richard

Richard Cramer

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Lang gewacht, stil gezwegen
Nooit gedacht, toch gekregen!

Heren juryleden: bedankt :D !

Ik ben het met de jury eens dat de ondergrond niet helemaal uit de verf is gekomen. De bedoeling was om diepte, danwel "eindeloosheid" te creëren. Ik overweeg om een nieuwe te maken.

Wat betreft de felicitaties van mijn mede FOC-deelnemers: thanks, dat jullie zo sportief zijn is een mooi gebaar :D .

Ik wil graag de volgende mensen bedanken :nouja: ...:

- Eric Reits en Ronald Schoenmakers voor hun bouwtechnische tips.
- Martin Hiskemuller voor de oppeppers, de kaart en de spare-parts.
- Peter van Dijk, Wim Meesters en Hendrik Vermeulen voor hun positieve kritieken zodat ik getracht heb nog meer uit dit model te halen.
- Elco Elings en Ton van Rijnberk voor hun tips aangaande het schilderen van figuren. Ik ben er nog lang niet, maar voor het eerst heb ik figuren afgeleverd die m.i. waardig zijn om op een dio geplaatst te worden.

En tenslotte allen die gekeken hebben: wanneer ik jullie een stukje plezier heb kunnen doen met het showen van dit model: you’re welcome.

Een nieuwe FOC? Dat hangt af van het onderwerp, maar ik ben momenteel nog met verschillende projectjes bezig.

groeten, Richard.

Ha die Richard,

Nek aan nek in de publieksprijs, en nu hier toch ook bijna weer.

Maar een terechte winnaar.
Gefeliciteerd en wie weet tot een volgende keer.

Groeten Eric

Bovenaan