Richard C: Panzer III ausf.J: gestopt.

Richard Cramer

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Hallo allen,

Laat ik als FOC-master dan het goede voorbeeld geven en een topic aanmaken ;) ....

Ik heb een shelfqueen van de plank gehaald, Dragon's kit 9054 Panzer III ausf. J Command tank inclusief Borgward:

JbnYYx.jpg

Ooit een stukje aan begonnen (pakweg 10%) om achterop mijn Famo te komen, maar te beroerd van kwaliteit om daar ook te eindigen.....

Waarom dan nu toch van stal gehaald? Nou, omdat ik in de tussentijd aardig wat spul heb gekregen/overgehouden om te kitbashen: een "Smartkit" J-koepel, metalen loopje, PE-restantjes, Magic Tracks en nog wat klein grut. De uitdaging is dan om hier wat leuks van te maken :) . Omdat ik momenteel met meerdere diorama's tegelijk bezig ben ga ik bij deze Panzer III voor "stand alone", misschien met de Borgward erbij, maar zeker niet voor een diorama.

Aan alle deelnemers: veel succes, maar vooral veel plezier :D !

groeten, Richard.

Willem Visser

Lid van de TWENOT
Re: Richard C: Panzer III ausf.J

He Richard,
het goede voorbeeld heb je gegeven en je bent als eerste gestart! Maar een update ? :D
Hoe ver ben je gevorderd?

hartelijke groet,
Willem

Richard Cramer

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT

Ha die Willem,

Ben afgelopen bouwavond bezig geweest met de koepel. Zowel deze koepel als het onderstel missen nog details. Ook ben ik van plan om er Magic tracks omheen te leggen, hier moet ik nog aan beginnen.

Ik zou deze week tijd kunnen vinden, maar ik heb na meer dan een jaar stilstand nu een hele mooie drive gevonden om (naast het Pacific diorama) met "Too stubborn to stop" door te gaan.

Binnenkort heb ik een paar vrije dagen (te veel overuren :nouja: ...), het moet mogelijk zijn dan flinke vorderingen te maken.

groeten, Richard.

Richard Cramer

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT

Hallo allen,

Het was een shelfqueen.... en het blijft een shelfqueen :( . Ik ben al een tijdje op m'n gemak écht lekker bezig met "Too stubborn to stop" en mijn Pacific diorama. Het lukt me gewoon niet om voor dit model de motivatie te vinden. De kwaliteit was al niet bijzonder, het feit dat ik aan het kitbashen was met overblijfselen van vier andere kits en twee PE-sets en nóg géén complete Panzer III had maakte het er niet makkelijker op ...

Dat maakt het aantal deelnemers dat (maximaal) de eindstreep gaat halen niet bijzonder groot. Ik hoop echter dat diegenen die al een eind gevorderd zijn (Patrick, Theo, Peter S.) hierdoor niet ontmoedigd zullen worden en dat de anderen ook hun model gaan afbouwen: heb ideeën gezien die zeer veelbelovend zijn :) .

groeten, Richard.

Peter Stoof

Lid van de TWENOT
Jammer maar begrijpelijk.

Die andere projecten vragen ook een hoop tijd en aandacht en snap dan dat je hier mee stopt.

Succes, Peter.

Bovenaan