Bijgaand een project waar ik mee bezig ben. De doos heb ik van Peter van Dijk voor een echt super vriendenprijsje over kunnen nemen, helemaal geweldig 😀 Deze wilde ik graag hebben om er een civiele versie van te maken, iets vergelijkbaars wat ik ooit ergens op een internet heb gezien. Als je op wiki leest hoeveel van deze machines er gebouwd zijn (kleine 15.000) dan zullen er vast nog wel een paar overgebleven zijn die een na de oorlog een tweede leven hebben gekregen als bijvoorbeeld landbouwvoertuig. Zoiets wil ik gaan uitbeelden. Over de kit zelf;
Het geheel zit snel in elkaar maar met de neus, motorkap, zijschermen enz. is het echt oppassen, dit past heel lastig. Ik heb er wat kleine aanpassingen aan gedaan, de huidige gebruiker ziet volgens mij weinig voordeel in opbergvakken, hij gebruikt hem namelijk als hooiwagen en zo meer. De figuur die erbij komt te staan is van MK35 en intussen besteld:
Het voertuig zelf, eerst grijs;
Dan steenrood met een druppel felrood:
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Het geheel zit snel in elkaar maar met de neus, motorkap, zijschermen enz. is het echt oppassen, dit past heel lastig. Ik heb er wat kleine aanpassingen aan gedaan, de huidige gebruiker ziet volgens mij weinig voordeel in opbergvakken, hij gebruikt hem namelijk als hooiwagen en zo meer. De figuur die erbij komt te staan is van MK35 en intussen besteld:
Het voertuig zelf, eerst grijs;
Dan steenrood met een druppel felrood:
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!