Red devil in Holland

Hallo iedereen,

Hierbij enkele foto's van een figuurtje dat ik een paar maanden geleden heb afgewerkt. Om de een of andere reden ben ik dit vergeten posten (mijn excuses hiervoor). Het figuurtje is van Platoon met een Hornet kopke. Op de DMC design sokkel ligt er puin en steentjes van Verlinden, een kettingske van Joefix, het reclamebord in het puin is van Unicorn en er zit ook nog een oliekanneke verstopt in het puin. Wederom geschilderd in acryl, inkt en Mig pigmenten.

Ik ben weer benieuwd naar al jullie op- en aanmerkingen.

Vele groetjes,

Gino

finnished4.jpg

finnished1.jpg

finnished3.jpg

gino,
super! meer kan ik er niet over zeggen behalve dat ik het een geweldig figuur vindt. zowel de pose als het schilderwerk. ik zou graag het schilderwerk van zon engels cammo jack eens in stappen van je zien!

grtz jeroen

Ik sluit me bij mijn voorgangers aan: PRACHTIG schilderwerk, en een mooi figuurtje!
Jan 😀

Re: Dank u

Gino Poppe (Figure Royale zei:
Hoi iedereen,

Bedankt voor de reakties.
ik zou graag het schilderwerk van zon engels cammo jack eens in stappen van je zien!

Hoi Jeroen,

Dat zal normaal gezien te zien zijn inhet nieuwe militaire modelbouwtijdschrift van TMMI.

Vele groetjes,

Gino

gino,
welk nummer is dat?? 😳 dan ga ik die toch maar ns aankopen!

grtz jeroen

Ook deze is weer mooi Gino, maar heel erg veel valt er niet over te zeggen. Close-ups waren daarom mooi geweest, maar daarvoor moeten we zeker MMI kopen 😉

By the way, die spinnen bij jouw thuis hebben ook hier weer hun werk gedaan geloof ik (linkerhand) 😀

greetz,

Robert

U blijft mij verbazen meneer Poppe!! 😀
Eens een vraaje: welke kleur heb je gebruikt voor de tanden, Ik zat vandaag naar een verlindenfiguur te kijken die ik heb liggen en ik vroeg me af hoe ik dat kon aanpakken.

Groet,

Hendrik

Spinnenjager

Hoi,

Ik ga een nieuw hobby beginnen: spinnenjager 😈

Voor de tandengebruik ik meestal ivory of silvergrey van Vallejo met dan een washje over met Raw Umber (polycolour) en een oplichting met de kleur die ik als basis gebruikte. Gebruik zeker geen wit.

Vele groetjes,

Gino

Terug
Bovenaan