Recensies Modelbouw Winkels

Interesses
Normandië, en Pak40/Sig33 op gemotoriseerde onderstellen
Schalen
  1. 1:35
Nu bezig met
Bergepanther
Gek, ik heb compleet het tegenovergestelde ervaren met MBK, ik wilde de juiste koepel voor mn border models panzer 4f1 hebben ipv de G koepel standaard in de kit. Border reageerde vrij snel dat ik bij mbk moest zijn, maar nu komt de catch, ik heb geen credit card en het moest dus allemaal via iban, en dat vond ik weer niet op de website, dus per email contact de rest afgehandeld, mankeerde niks aan. Eea er bij besteld aan klein grut, en het was er allemaal best wel snel. Ik heb ze overigens wel in vlekkeloos duits per mail te woord gestaan, dat word namelijk wel gewaardeerd door onze oosterburen!

Guido Snoek

Lid van de TWENOT
Interesses
Helemaal gek van Land Range Rovers, ook: bulldozers, heftrucks, Hemtt trucks, tractors (burger, WW2)
Schalen
  1. Waar ik maar zin in heb
  2. 1:25
  3. 1:32
  4. 1:35
  5. 1:48
  6. 1:72
  7. 1:76
  8. 1:87 (H0)
  9. 1:144
  10. Andere
Beste Timo, ik vond het eigenlijk ook gek, en ik had het liever ook anders gezien.
En ik hoop(te) oprecht dat ik uitzondering zou zijn, want ze verkopen wel heel veel mooi spul.
Ook eigen uitgaves.
Mvg
Guido

Henry Klom

Lid van de TWENOT

Proper Model Making - a rant against the decline of good model shops​

....en waar is die fantastische modelbouwwinkel......in Finland....da's helaas toch net iets te ver weg voor een bezoekje..
Maar wel een erg leuke rant.....;

Erik van Mierlo

Lid van de TWENOT
Dag,

Ik ben op zoek naar wat aftermarket spul (Aber mg loopjes, kwk schietbuizen enz.) en kom erachter dat dit soort spul naar mijn idee niet meer zo breed verkrijgbaar is als eerst. Naast wat shops in het verre oosten kwam ik super-hobby.nl tegen. Redelijke prijzen volgens mij.

Heeft iemand ervaring met deze shop? Tijdige levering, voorraad status en wijze van verzending zijn zaken waar ik dan aan denk.

Groet,

Erik

Interesses
Vooral modern, heb veel IDF, wat US, NL, DE, GB en SU modellen klaar staan om te bouwen.
Schalen
Nu bezig met
9 lAV's van Esci, Italeri en Trumpeteer
Ik heb daar diverse keren besteld, duurt meestal een week voor het aankomt, komt dan ook uit Polen, ondanks de .nl.
Ze hebben ook een PL site, en een CZ versie, en nog veel meer, klik maar eens op de vlaggetjes bovenaan, .
Het papierwerk wat ze meesturen is ook in het Pools, volgens mij komt de site oorspronkelijk daarvandaan.
Ze hebben ook divers spul wat zij ergens anders bestellen, dan komt het in jouw reserveringen te staan en gaat langer duren.
Maar ook dat is bij mij tot dusverre zonder problemen gegaan, alleen maar goede ervaringen tot dusverre.

Bert

Erwin van den Bosch

Lid van de TWENOT
Interesses
WWII Soviet armour en figuren
Schalen
Nu bezig met
Miniart T-70, Miniart T-34/85
Heb er ook een paar keer besteld. Geen enkel probleem mee gehad en zoals Bert al zei, duurt ongeveer een week voor je je spullen binnen hebt.

P. Kok

Lid van de TWENOT
Ik heb 1 keer bij hun besteld, duurde even voordat het binnen was. Ik was ook verbaast dat het uit Polen moest komen.

Groet Paul

Prima website uitgebreid en betrouwbaar ik bestel er regelmatig, je bouwt er ook een punten bestand op waar je later korting mee kan krijgen.
Ik neem als verzenden meestal de GLS optie altijd nestjes afgeleverd.

Gerard.

Hallo,
Een winkel in Eindhoven, die ik niet vermeld zie, is Verspaget Modelbouw, Frederiklaan 104, 5616 NK Eindhoven.
De sortering is erg ruim in bouwdozen van de grotere merken, en er zijn voldoende nevenspullen, als verf, lijm en penselen.
Ze hebben geen after-market spullen.
De winkel ligt vlakbij het PSV-stadion.
Als je geluk hebt, kun je voor de winkel betaald parkeren, maar er zijn ook genoeg parkeergarages in de buurt.
Vanaf het NS-station Eindhoven-Centraal is het een klein half uurtje lopen.

Online bestel ik vrijwel altijd bij een Nederlandse winkel.
Nooit geen onduidelijkheid, en mocht er iets zijn, dan telefoneer ik wel even.

In principe koop ik alleen bij buitenlandse winkels, als ik er ook echt ben, dus b.v. op beurzen of in hun winkel.

Grtz, Hans

Bovenaan