Pz III M

Hello,
Ik heb juist de "skirts" aan een kant van mijn pz III gedaan,
Ik had graag jullie opinie
Bedankt

Eddy
IMG_3568.jpg

IMG_3569.jpg

Hoi Eddy,
Vind de chips en roestplekken erg overtuigend, wel vind ik de overgang naar de lichte horizontale baan aan de onderzijde van de skirts wat abrupt. Dit lichte vlak ziet ook wat te wit uit naar mijn idee. Weet eigenlijk niet welk krijgstoneel je in gedachte hebt, een stoffig oord?

Groet,

Arjan

Ik vroeg me af waar je de chips mee doet????
Het zou mischien wat mooier zijn als je wat stipjes olieverf neer zet en dan horizontaal met een kwast er overheen gaan.

Groeten Marten

Hallo Eddy,

Het ziet er erg goed. Ik vind alleen de chips nog iets te grof, maar dat is iets wat ook erg lastig is. Ik doe het jou in ieder geval niet na.
Ik vroeg me af waar je de chips mee doet????
Het zou mischien wat mooier zijn als je wat stipjes olieverf neer zet en dan horizontaal met een kwast er overheen gaan.

@Marten Volgens mij zet je chips niet met olieverf en dan met de kwast eroverheen gaan 😉 ... Of bedoel je de roestuitlopers?

Maarten

Maarten van Campenhout zei:
@Marten Volgens mij zet je chips niet met olieverf en dan met de kwast eroverheen gaan 😉 ... Of bedoel je de roestuitlopersMaarten

Het was ook wat onduidelik waar ik het over had maar ik bedoel de lange krassen die horizontaal op de shurzen lopen.
stipje olieverf en dat horinoztaal voorzichtjes uitvegen.

Groeten Marten

Bedankt voor jullie reakties
De horizontale strepen zijn getrokken met een fijn penseel in olieverf de bruine in burned umber en sepia, de lichte in napels geel en buff van 502 abteilung.
Je kan bij krassen geen uitlopers maken door een stip uit te vegen, bij een echte kras is dat ook niet, die varieert in kleur naargelang de diepte en de ouderdom. Ik heb me bij deze laten leiden door de box art van de nieuwe
PZ IV J mid van Dragon.
http://www.modelarmour.com/images/stories/Article_Images/News/Nov09/Dragon01/Header.jpg

Eddy

Terug
Bovenaan