projectje van dioramaworld !

Hoi mannen even een project van mij , het is een plaat van dioramaworld en ben nu mee bezig .
De M8 word waarschijnlijk vervangen door een andere en er komen nog figuren bij !
dsc00907ds2.jpg

dsc00913wz1.jpg

dsc00919zh0.jpg

dsc00914ft4.jpg

graag jullie tips en ideeën!!!

gr Eric 😉

Ziet er goed uit Eric!
Ik heb de ondergrondjes al een paar keer bekeken, en vroeg me af of je er wat leuks van kon maken, omdat het als een geheel is gegoten, en nogal als 'speelgoed' op me overkwam... Je hebt me zojuist overtuigd 😉
Lijkt me vooral zeer bruikbaar voor een diorama gesitueerd in Normandië 8)
Jan 🙂

hej Jan , ik moet wel zeggen dat er enig werk aan is om er iets moois van te maken ,maar niettemin daar zijn we modelbouwers voor 😉
Ik heb er met plezier dit van gemaakt ik moet wel zeggen dat ie nog niet klaar is .

gr Eric 🙂

Hej Bouke, ja tuurlijk.
De boom heb ik gemaakt van een jonge boomwortel deze wat laten drogen daarna met stukjes van HEKI overal op geplakt vervolgens de boom ingespoten met bisonlijm .
Berkeboom blaadjes erop gestrooid, laten drogen en verschillende kleuren gespoten en dan is dit het resultaat . 🙂

gr Eric

Ja Roy, niet iedereen heeft er wat mee maar ik denk dat ze ook een kans moeten krijgen .
En ik moet zeggen dat ik er met plezier aan gewerkt heb om dit er zover van te maken 🙂

gr Eric 😉

Terug
Bovenaan