POA T-34 (klaar)

Gert ten Brink

Lid van de TWENOT
Eindelijk heb ik weer eens een model af.
Hoewel ik op de foto wel dingen zie die ik moet aanpassen.

t34poa01.jpg

t34poa02.jpg

t34poa03.jpg

Gert.

Re: POA T-34

Hallo Gert,
druk geweest met bouwen ? Drie postings met modellen en niet de minste ook, jij hebt weer aardig wat werk verzet.

Kun jij nog wat meer info geven over dit model, zoals RUDD of niet, de figuren, komt er nog een ondergrondje bij, en had jij nog een bepaalde aanleiding om een POA tank te maken ?!?!

Ik lees het wel,
groeten,
Peter.
P.S.: wordt tijd dat ik ook weer eens wat post .... 😳

Hallo Peter,

Een poos niet gezien.
Hij komt recht uit het Dragon doosje. Alleen het wiel zonder rubber is van Armo.
Het figuur dat aan de koepel hangt komt van Dragon.
De andere, komt van Warriors. Beide hebben ze wel een Hornet hoofdje.
Decals had ik nog over van een POA Hetzer. De combie was snel gemaakt.
Het is de bedoeling dat hij op een sokkeltje komt.
En wanner krijg ik weer eens modellen van jou te zien????

Gert.

Hoi Gert, man je bent weer lekker bezig dus ik mag hopen/ga er maar vanuit dat je gezondheid weer in een positieve flow zit. Blij om te zien dat je weer lekker bezig bent en hopelijk zien we elkaar mischien in Eindhoven of/en anders ook in Overloon.

JW

(ojah leuke tank 🤣 🤣 )

GJ, als ik nu eens zeg dat de tekst op de T34 geen Latijns schrift is..... Gaat geen belletje rinkelen? Nou ja, dan hier dan een linkje 😉

@ Gert, ik mis een contrast tussen de figuren en de T34. Nu hebben de uniformen en de tank min of meer dezelfde kleur en glans. Denk dat het geheel er dan op vooruit gaat. Succes.

@ JW, Eindhoven zit er helaas niet in. De dokters zeggen dat ik rustiger aan moet doen.
Maar daar heb ik niet altijd zin in. Overloon, ga ik wel proberen te halen. Maar dan met meerdere mensen.
Wel zo gezellig.

@ Niels, ik denk/hoop dat het vooral aan de foto's licht dat de kleuren zoveel op elkaar lijken.
Maar ik ga er nog eens goed naar kijken.

Gert.

Terug
Bovenaan