Tegen beter weten in meld ik me ook voor deze FOC (ga dit project weer vast niet afkrijgen). Ik heb jaren geleden al een 1/35 Italeri Autoblinda AB41 aangeschaft om ooit dit specifieke tunnel diorama te maken. Deze kijkkast FOC is eigenlijk ideaal om dit idee eindelijk eens uit te voeren.
Ik heb jaren geleden de volgende foto's gefiled onder de map Prinz Eugen maar ik betwijfel of de AB 41 en Sdfkfz. 7.1 wel van deze SS Gebirgsdivision waren. Ik heb verder van Prinz Eugen eigenlijk vooral foto's van Franse Beutepanzertjes. Misschien weet iemand van welke eenheid de eerder genoemde twee voertuigen waren ? "Bandenkampf" was natuurlijk sowieso geen frisse bedoening maar 7.SS Gebirgsdivision Prinz Eugen was helemaal berucht.
In dit doorkijkje zie je de Sdkfz. 7.1 helemaal in de achtergrond :
De bedoeling grofweg 1/35 AB 41 in de voorgrond en 1/72 Orange Hobby Sdkfz.7.1 in de achtergrond. Heb verder ook nog wat 1/72 figuurtjes van White Stork Miniatures aangeschaft.
Arjan
Ik heb jaren geleden de volgende foto's gefiled onder de map Prinz Eugen maar ik betwijfel of de AB 41 en Sdfkfz. 7.1 wel van deze SS Gebirgsdivision waren. Ik heb verder van Prinz Eugen eigenlijk vooral foto's van Franse Beutepanzertjes. Misschien weet iemand van welke eenheid de eerder genoemde twee voertuigen waren ? "Bandenkampf" was natuurlijk sowieso geen frisse bedoening maar 7.SS Gebirgsdivision Prinz Eugen was helemaal berucht.
In dit doorkijkje zie je de Sdkfz. 7.1 helemaal in de achtergrond :
De bedoeling grofweg 1/35 AB 41 in de voorgrond en 1/72 Orange Hobby Sdkfz.7.1 in de achtergrond. Heb verder ook nog wat 1/72 figuurtjes van White Stork Miniatures aangeschaft.
Sd.Kfz. 7/1, Orange Hobby G72-205-88 (2020)
Orange Hobby Model in 1:72, G72-205-88 is een heroplage uitgebracht in 2020 | Inhoud, Previews, Recensies, Geschiedenis + Marktplaats | Sd.Kfz. 7 | EAN: 4589913291676
www.scalemates.com
Arjan