panzerhaubitze

Bas Slaats

Algemeen bestuurslid
Forumbeheerder
TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Interesses
Halftracks en alles wat zich rondom Tilburg heeft afgespeeld.
Effe een klein tussendoor projectje van me. Het model is slechts minimaal aangepast en in een voor mijn doen recordtijd gebouwd (gestart in Moveleo) maar hij valt dan ook prima in elkaar. In het kader van oefenen heb ik ook mijn foto toestel instellingen wat aangepast, (lees: de manual eens doorgelezen) hopelijk is het beeld zo iets strakker.

gr Bas

P1150979.JPG

P1150978.JPG

P1150981.JPG

P1150984.JPG

P1150987.JPG

Hallo Bas,
strakke bouw !
Kun jij iets doorgeven over de aanpassingen die jij gedaan hebt ?
Ik meen iets van Evergreen te zien (rookbussen, a/d rompzijkant en bij de loopklem) en verwijdering van de anti slip ??!?

Heb deze nog in de planning staan en elke info is welkom 🙂

Plak ze,
Peter.

Je fotos zien er goed uit zo.
Ik heb deze kit uiteindelijk weggegooid, ik vond de details en pasvorm niet je van het. Maar jou bouw ziet er goed uit.

Bedankt voor de comments!

@ Peter: heb alleen wat niet ronde vormen vervangen door echt ronde vormen van Evergreen en daarnaast nog de usual suspects zoals hangrepen etc vervangen. De anti slip heb ik met een glasvezel pen wat aangepast, die zat er te dik op vond ik.

@ Martin: eeuwig zonde, volgende keer meteen opsturen, alleen al voor de loopwielen, die behoren tot de beste in deze schaal.

gr Bas

ps: meer info over deze kit: http://www.onthewaymodels.com/reviews/RevellAG/revellpzh2000preview.htm

Vond (het) weer eens tijd om aan dit project verder te werken. Nu voorzien van de basiskleuren, hoop dat de camo binnenkort volgt. Verf is van Tamiya met een beetje zwarte pre shading eronder. Ben tevens gelijk mijn bruggenlegger aan het inkleuren, is toch dezelfde kleur. De brug is al net zoveel werk als de voertuigen samen. 🙁

P1160869.jpg

gr Bas

Hallo Bas,
mooi dat je aan het kleuren bent !
Even een vraag; op mijn monitor komt het gelig over, dat zal het niet zijn. Dus welke kleuren van Tamiya heb jij gebruikt ?

groet en succes,
Peter.

Hoi Peter,

ik bebruik gewoon de "standaard" nato kleuren van Tamiya. Wel heb ik nog wat opliggende vlakken opgeleukt met Panzergeel. Waarschijnlijk verklaart de gele tint, maar geen nood, dit komt allemaal goed 😀

gr Bas

Terug
Bovenaan